معرفی هتل تامپسون تورنتو ، 5 ستاره

به گزارش مجله باهام، هتل تامپسون دانتون تورنتو | Thompson Toronto Hotel

این هتل در تورنتو که ذارای 102 اتاق در 10 طبقه می باشد، 1.5 کیلومتر از مرکز راجرز و برج CN است. هتل تامپسون تورنتو Thompson Toronto Hotel کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از کافه ها و رستورانهای کینگ وست است و فرودگاه بیلی بیشاپ شهر تورنتو در فاصله 1.9 کیلومتری قرار گرفته است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل تامپسون تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل تامپسون تورنتو ، 5 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل تامپسون تورنتو

این هتل دارای خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 5 اتاق جلسه و فضای کنفرانس با 860 متر مربع مساحت می باشد، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش سفارش دهند و استفاده ببرند. مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و مرکز تجاری 24 ساعته را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است. ورود به این هتل تورنتو از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، فیلیپینی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل تامپسون تورنتو

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر در فضای باز (فصلی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام اشاره نمود. همچنین دارای یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران هتل

رستوران تامپسون دینرThompson Diner: این رستوران صبحانه، ناهار و شام می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند و 24 ساعته باز است.

روف تاپ لانگRooftop Lounge: این کافه روی پشت بام فقط در حاشیه استخر است و رزرواسیون مورد احتیاج است.

لابی لانگLobby Lounge: این سالن لابی تنها در برای سفارش خوراک های سبک است.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های این هتل 5 ستاره دارای دسترسی به اینترنت کابلی و بی سیم و روزنامه ها به بصورت رایگان، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال در صورت درخواست و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل تامپسون تورنتو

  • اتاق کینگ سوپریور: 36 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس: 41 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل دولوکس: 39 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ: 55 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 3 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه زمان احتیاج است. با پای پیاده هم شما 19 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان: 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 19 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن: برای رفتن به این برج 2 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی 4 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون: از این جاذبه 21 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 39 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس: این میدان از شما 1 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه ای و با مترو، 21 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 10 دقیقه ای طی می نماید و با 33 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 3 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 10 دقیقه ای، اتوبوس 21 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما 68 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را یک ساعت و 27 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل تامپسون تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M4Y 1X7، تورنتو، خیابان ولینگتون غربی 550

550 Wellington St W, Toronto, ON M5V 2V4, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 283

به "معرفی هتل تامپسون تورنتو ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل تامپسون تورنتو ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید