معروف ترین جاذبه های گردشگری پکن چین

به گزارش مجله باهام، در پکن چه ببینیم؟

پکن قلب چین و انتخاب اول تمام مسافرانی است که علاقه به دیدن شهری قدیمی و توسعه یافته در چین دارند. این شهر از حدود 800 سال پیش مرکز سیاسی، مالی و فرهنگی چین بوده و ساختمان های سلطنتی زیبا با تاریخ دور، جادوی این شهر را چند برابر نموده اند. پکن شهر بزگی است و اگر قصد سفر به آن را دارید احتیاج دارید تا قبل از آن شهر را خوب بشناسید. با خبرنگاران همراه باشید و با مشهورترین جاذبه های گردشگری پکن که حتما باید در سفرتان ببینید آشنا شوید:

معروف ترین جاذبه های گردشگری پکن چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به رییس Mao، سلام کنید!

چه کسی از لبخند خشنود و سرزنده پرتره مائو در میدان تیانانمن لذت نمی برد؟ شرح تصویر او شاید خیلی آسان نباشد اما عکس صورت او بر دروازه شهر ممنوعه قرار گرفته است و بدن او در میدان نگهداری می گردد. اول از همه مطمئن شوید که از رفتن به این منطقه در هر تعطیلی خودداری می کنید چون تعداد مردمی که در روزهای تعطیل به آنجا می آیند و شلوغی آنجا احتمالا دیوانه تان می نماید! بد نیست بدانید همچین مواردی را در هر روز تعطیل در هر کجای پکن ممکن است ببینید. دومین چیزی که ممکن است کمی اذیت تان کند، موارد امنیتی خیلی بالای آن است که شاید برای گردشگری که فقط می خواهد از این مکان دیدن کند کمی زیاده روی باشد.

اما همه نقاط داغ گردشگری پکن مثل شهر ممنوعه، خیابان قیانمن، موزه ملی چین، آرامگاه مائو، بنای بادبود قهرمان مردم و…در اطراف میدان تیانانمن هستند و بنابراین تحت هیچ شرایطی نمی توانید دیدن آن را نادیده بگیرید.

به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به این میدان بروید همچنین تعداد زیادی رستوران در این منطقه وجود دارند که بعد از گشت و گذار در جاذبه های آن می توانید خستگی تان را با یک غذای خوشمزه از تن به در کنید.

ساختمان بهشت

ساختمان بهشت یکی از بایدهای دیدنی در طول پکن گردی تان است. ارتفاع این ساختمان گرد سه گوش، 38 متر است. ساخت ساختمان بهشت در سال 1420 تمام شد که باعث شد به عنوان یکی از قدیمی ترین ساختمان ها در مرکز چین شناخته گردد. منطقه اطراف این بنا یکی از مناطق مورد علاقه مردم کهنسال پکن است، آنها به این منطقه می روند و آواز می خوانند و با هم گپ میزنند.

برج CCTV

آیا شما از هواداران معماری مدرن هستید؟ اگر اینطور است حتما به برج سی سی تی وی که برج نظارت تلویزیون ملی چین است سری بزنید.

پارک المپیک

هنوز هم مراسم باشکوه افتتاحیه بازیهای تابسیتانی المپیک سال 2008 در پکن را یادتان می آید؟ بله، من هم همینطور! دیدنی های زیادی در این پارک وجود دارند که باید ببینید مثل ورزشگاه المپیک که به آن لانه پرنده هم می گویند، یا برجهای قارچی. همچنین این پارک یکی از مکان های خوب برای آرام دویدن هم هست.

شهر ممنوعه

شهر ممنوعه که بین سالهای 1406 تا 1420 ساخته شد، یکی از بزرگترین مجموعه کاخ های دنیاست که دارای 980 ساختمان است و در برنامه قرار دریافت در فهرست میراث جهانی یونسکو هم هست. شهر ممنوعه دقیقا کنار میدان تیانانمن قرار گفته و اگر بخواهید آن را کامل بگردید باید حدود 2 ساعت زمان بگذارید.

خیابان قیانمن

خیابان قیانمن از 600 سال پیش تا حالا به عنوان بهترین خیابان پکن شناخته شده است و وقتی در آن قدم می زنید میبینید که واقعا انگار پایانی برای آن نیست. در این قدیمی ترین خیابان خرید چین، هر خریدی که فکرش کنید را می توانید انجام دهید، این خیابان در قلب پکن قرار گرفته بنابراین امکان ندارد گمش کنید.

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 402

به "معروف ترین جاذبه های گردشگری پکن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین جاذبه های گردشگری پکن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید