نخستین اظهارنظر مدیرعامل نو توییتر درباره ایلان ماسک و آینده این شبکه اجتماعی

به گزارش مجله باهام، دیجیاتو نوشت: لیندا یاکارینو، مدیرعامل نو توییتر در توییتی اعلام کرد که می خواهد برای محقق سازی اهداف مدنظر ایلان ماسک هیجان زده است.

نخستین اظهارنظر مدیرعامل نو توییتر درباره ایلان ماسک و آینده این شبکه اجتماعی

ایلان ماسک، مالک توییتر جمعه خاتمه در توییتی بیان نمود که لیندا یاکارینو جانشین او خواهد شد و به زودی کارش را به عنوان مدیرعامل در این شبکه اجتماعی آغاز خواهد کرد. حالا خانم یاکارینو برای اولین بار پس از اعلام این خبر در یک اظهارنظر عمومی در توییتی نوشت: مدت هاست که از نگرش [ماسک] به منظور ایجاد آینده ای روشن تر الهام گرفته ام. هیجان زده ام تا به محقق سازی این نگرش در توییتر و متحول سازی این کسب وکار در کنار یکدیگر کمک کنم.

یاکارینو که سال ها به عنوان مدیر ارشد تبلیغات در شرکت NBCUniversal فعالیت می کرد، می گوید اکنون نسبت به آینده پلتفرم توییتر احساس تعهد می کند. او از مخاطبان خود که حالا به شکل فزاینده ای رو به افزایش است، درخواست کرده تا به او بازخورد بدهند.

لیندا یاکارینو به سمت توییتر 2.0 پیش می رود

مدیرعامل تازه توییتر در انتهای توییتش نوشته شده است که می خواهد در مسیر محقق سازی توییتر 2.0 حرکت کند. چند ماه پیش ایلان ماسک گفته بود که دوران تازه توییتر با نسخه 2.0 این شبکه اجتماعی آغاز می شود و کارمندان هم باید خود را برای شرایط کاری سخت پیش رو آماده کنند.

یاکارینو در زمینه هدایت توییتر کار سختی در پیش خواهد داشت. این شرکت از زمان ورود ایلان ماسک با قطع همکاری بخشی از خریداران تبلیغات روبه رو بوده و نزدیک به 80 درصد از کارمندانش را از دست داده است.

ماسک در خبر معرفی لیندا یاکارینو گفته بود که آن ها در این همکاری در پی تبدیل توییتر به X یا همان اپلیکیشن همه چیز هستند. او تا به امروز بارها به طرح ساخت سوپراپلیکیشنی شبیه وی چت چین اشاره کرده بود که با نام X می خواهد سرویس های مختلفی ازجمله یک شبکه اجتماعی، پیام رسان، خدمات پرداخت و غیره را یک جا به کاربران ارائه کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2350

به "نخستین اظهارنظر مدیرعامل نو توییتر درباره ایلان ماسک و آینده این شبکه اجتماعی" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخستین اظهارنظر مدیرعامل نو توییتر درباره ایلان ماسک و آینده این شبکه اجتماعی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اظهارنظر مدیرعامل نو توییتر درباره ایلان ماسک و آینده این شبکه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید