نصیرزاده: برای سرمربیگری تراکتور 2 گزینه نهایی داریم، با بازیکن کامرونی قرارداد نبسته بودیم

به گزارش مجله باهام، عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز گفت: مسئولان در حال آنالیز نهایی هستند و احتمالاً امروز یا فردا گزینه نهایی انتخاب و به ایران خواهد آمد.

نصیرزاده: برای سرمربیگری تراکتور 2 گزینه نهایی داریم، با بازیکن کامرونی قرارداد نبسته بودیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره فرایند انتخاب سرمربی نو تراکتور گفت: مسئولان در حال آنالیز نهایی هستند و احتمالاً امروز یا فردا گزینه ما نهایی خواهد شد. نام سرمربی را فعلاً نمی گوییم و باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. باشگاه یکی دو مربی را انتخاب نموده و فکر می کنم یکی از همین دو گزینه به ایران خواهد آمد. ما وقت نداریم اما سعی می کنیم کسی که رزومه قوی تری دارد بیاید. احتمالاً امروز هم بلیت بگیریم.

وی درباره اینکه بازیکن کامرونی مدنظر باشگاه تراکتور تأیید نشده است، گفت: ایفمارک این بازیکن را تأیید نکرد، اگر چه باید کمیسیون پزشکی برای او تشکیل دهند. با توجه به اینکه ایفمارک تأیید ننموده این بازیکن به کشورش بازمی شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش که آیا قراردادی با لوکو بسته شده یا خیر؟ گفت: قراردادی با او نبستیم. یک بار برای کنستانت این اشتباه اجرا شده ولی برای لوکو قراردادی بسته نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2003

به "نصیرزاده: برای سرمربیگری تراکتور 2 گزینه نهایی داریم، با بازیکن کامرونی قرارداد نبسته بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: برای سرمربیگری تراکتور 2 گزینه نهایی داریم، با بازیکن کامرونی قرارداد نبسته بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید