گل محمدی از قهرمانی پرسپولیس گفت ، با دو نکته فنی بین دو نیمه استقلال را بردیم ، اینجا مثل تونل وحشت است!

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم و بازیکنانمان مقابل استقلال حقشان را گرفتند.

گل محمدی از قهرمانی پرسپولیس گفت ، با دو نکته فنی بین دو نیمه استقلال را بردیم ، اینجا مثل تونل وحشت است!

به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی بعد از سرانجام بازی پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر که با رجحان یک بر صفر پرسپولیس تمام شد، گفت: قبل از صحبت راجع به بازی، از همه طرفدارانمان تشکر می کنم چون جو خیلی خوبی را برای ما ایجاد کردند. طرفداران دو تیم شور خوبی به بازیکنان هر دو تیم دادند.

وی اضافه کرد: بازی را خوب شروع کردیم. دیدار سختی بود. هوای گرم امروز هم باعث شده بود که روی کیفیت هر دو تیم تاثیر منفی بگذارد. چمن استادیوم هم خشک شده بود و توپ حرکت نمی کرد. بازی پایاپایی بود ولی بازهم ما تسلط بیشتری روی توپ داشتیم. گردش توپ ما در نیمه اول بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان اراده داشتند بازی را ببرند و برنده از زمین بیرون بیایند. از نظر ذهنی خودشان را آماده کرده بودند برنده بشوند. با ذهنیت خیلی خوبی در نیمه دوم وارد زمین شدیم و به گل رسیدیم. در ادامه تیم استقلال فشار بیشتری آورد بخصوص با توپ های بلند ولی بازیکنان ما در خط دفاعی و دروازه بان بیشتر توپ ها را دفع کردند.

گل محمدی اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می کنم چون تحت فشار زیادی بودند. آنها حقشان را گرفتند. به تک تک طرفدارانمان تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: در لیگ به تنها چیزی که فکر می کنیم، پیروزی در سه مسابقه آینده است. تمرکزمان روی سه بازی است. فقط باید کار خودمان را انجام بدهیم و امیدوار باشیم سپاهان امتیاز از دست بدهد. اولین کاری که وظیفه داریم انجام بدهیم بردن در سه بازی آینده است. فکر می کنم اتفاقات فوتبالی هم باعث می شود ما قهرمان بشویم. بازی مهم ما دیدار با گل گهر در جام حذفی و سپس دیدار با پیکان است. امیدوارانه جلو می رویم.

گل محمدی در خصوص عملکرد پیام حیدری داور مسابقه شرح داد: بازی را برده ایم و اگر از داور تعریف کنم می گویند به خاطر این برد است. باید از تیم داوری تشکر کنم. آنها خوب قضاوت کردند. بازی سختی بود. دربی همیشه برای داوران مثل یک کابوس می ماند ولی فکر می کنم تیم داوری و بخصوص پیام حیدری عملکرد خوبی داشتند. به آنها خسته نباشید می گویم.

وی درباره اینکه بین دو نیمه چه نکته ای به بازیکنانش گوشزد کرد که باعث برد پرسپولیس شد، گفت: دو نکته فنی بود که به آنها گفتم. صحبت دیگری که با بچه ها داشتم این بود که فقط به فکر برد باشند و اگر قهرمانی می خواهند باید در 45 دقیقه با تمام وجود بازی کنند و برنده باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص گلزنی عیسی آل کثیر در دربی شرح داد: عیسی بعد از مصدومیت دوران سختی را گذراند. بعد از مصدومیت دیر جراحی کرد اما دوران دوری اش از فوتبال تاثیر منفی گذاشته بود. رفته رفته بهتر شد و با انرژی خوبی در تمرینات ظاهر شد. حقش است که گل بزند و این شادی را بکند. او خیلی زحمت کشیده است که به اینجا برسد. عیسی دوران سختی را پشت سر گذاشت و برای او خوشحالم که به سطح اول فوتبال ایران برگشت.

گل محمدی درباره شایعه برکناری اش از پرسپولیس گفت: اگر سئوالات فنی بپرسید بهتر است. شیطنتی بود که انجام شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضور سروش رفیعی در ترکیب اظهار کرد: نوع بازی سروش تهاجمی است ولی از او خواسته بودم که به دفاع هم کمک کند که این کار را خوب انجام داد. هم در کار دفاع و هم حمله تاثیرگذار بود. این ترکیب ما جواب داد. به نظرم تصمیم خوبی گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: از سروش خواستیم در کار حمله و دفاع باشد خوب انجام داد. کار سختی بود. او خلاقیت زیادی دارد و مهره هجومی است.

گل محمدی درباره شرایط حضور طرفداران در استادیوم و بیرون ماندن تعدادی از تماشاگران یادآور شد: ورزش و فوتبال یک امر معروف است. یکی از بخش های مهم و حیاتی برای جامعه همین بحث ورزش و فوتبال است که طرفداران زیادی دارد. خوب است که مسئولان محترم و تصمیم گیرندگان استادیوم بسازند. الان وقتش است. الان نسازند پس کی می خواهند بسازند؟ هم برای استقلال، هم پرسپولیس و هم برای تیم ملی باید استادیوم مجهز بسازند. اینکه در استادیوم 50 سال قبل بازی کنیم، هرجایش را نگاه می کنیم یک سوراخ دارد و تونل آن مثل تونل وحشت است… باید به آینده ورزش با تعهد بیشتر نگاه کنیم. برای حفظ آبروی ایران هم که شده است باید دست به یک کار بزرگ بزنیم و تصمیم گیری خوب داشته باشیم که استادیوم مجهز برای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی داشته باشیم.

وقتی برای لیگ قهرمانان آسیا به کشورهای دیگر می رویم، فقط به در و دیوار استادیوم ها نگاه می کنیم. برای مملکت ما زشت است. خودم وقتی تیم های خارجی به استادیوم آزادی می آیند خجالت می کشم. من یک ایرانی هستم و به من بر می خورد و خجالت زده می شوم. امیدوارم مسئولان یک فکر اساسی راجع به این مسئله بکنند. شما دیدید همین استادیوم نصفه و نیمه حداقل 60 هزار تماشاگر را امروز در خودش جا داد. این یک سرمایه بزرگ برای ورزش ما است. از این سرمایه ها باید خوب استفاده کنیم و به سمت پیشرفت برویم. از 20 - 30 سال قبل به این طرف داریم پسرفت می کنیم و خیلی ضعیف شده ایم. در امکانات سخت افزاری خیلی مشکل داریم. امیدوار اتفاق خوبی بیافتد و تصمیمی بگیرند که از آبروی کشور محافظت کنند. همه مسئولان باید به این فکر کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2342

به "گل محمدی از قهرمانی پرسپولیس گفت ، با دو نکته فنی بین دو نیمه استقلال را بردیم ، اینجا مثل تونل وحشت است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی از قهرمانی پرسپولیس گفت ، با دو نکته فنی بین دو نیمه استقلال را بردیم ، اینجا مثل تونل وحشت است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید