نقش زندگی بر دیوار های محله مظاهری منطقه پانزده

به گزارش مجله باهام، طی مراسمی با حضور مدیرکل امور بانوان، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 و ساکنان محله مظاهری، از طرح های هنری پیاده شده توسط زنان شهروند در این محله رونمایی شد.

نقش زندگی بر دیوار های محله مظاهری منطقه پانزده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این مراسم که روز سه شنبه 18/4/99 برگزار گردید، از طرح های هنری که با هدف جلب مشارکت اجتماعی توسط زنان شهروند و خانواده های ساکن آن، در کوچه های صفایی و طوطی اجرا شده بودند، رونمایی شد.

این رویداد بخشی از جشنواره خلاقیت هنری زنان در شهر است که با موضوع طراحی و ایده پردازی هنری در مجموعه های شهربانو، بوستان های بانوان و فضا های عمومی شهر تهران و با هدف جلب مشارکت هنری زنان، ارتقاء سهم زنان در حوزه هنر عمومی و همچنین شناسایی و تقویت ظرفیت های هنری زنان در سطح مناطق 22 گانه اجرا شد.

در این آیین، مدیرکل امور بانوان ضمن بازدید از طرح ها و ایده های خلاقانه و نحوه مشارکت هنری زنان، پیشنهادات، ایده ها و نظرات دختران ساکن محله را شنیده و میزان رضایت آنان را از تغییرات ایجاد شده جویا شدند.

این برنامه با مشارکت اداره کل امور بانوان، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، دفتر توسعه محله ای منطقه 15 و خانواده های ساکن محله اجرا شد.

گفتنی است در این جشنواره، بیش از 1500 ایده و طرح پیشنهادی از شهروندان دریافت شد که از این میان 250 طرح در فضای داخلی مجموعه های مختص زنان (مجموعه های شهربانو) در مناطق 7، 9، 12، 14، 16، 17، 19، بوستان های بانوان در مناطق 4، 18، 20، 21، 22، گالری درنگ هنر در زیرگذرآزادی منطقه 5، کوچه های طوطی و صفایی منطقه 15 و مدرسه دخترانه همایون خواجوی منطقه 11 و هنرستان دخترانه خوارزمی منطقه 13 به اجرا در آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1222

به "نقش زندگی بر دیوار های محله مظاهری منطقه پانزده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش زندگی بر دیوار های محله مظاهری منطقه پانزده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید