نمایشگاه مجازی رایانکس برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از انجمن علمی کامپیوتر ایران، کنفرانس بین المللی کامپیوتر از رویدادهای علمی بسیار ارزشمند ایران محسوب می گردد که همیشه با گردهم آوری پژوهشگران، دانشجویان و مهندسین از دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی، فرصت تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی تازه در حوزه های مختلف علوم کامپیوتری را ایجاد می نماید.

نمایشگاه مجازی رایانکس برگزار می گردد

از این رو هم زمان با بیست و هفتمین دوره این کنفرانس بین المللی، اولین نمایشگاه مجازی رایانکس در حوزه های کامپیوتر، تجارت الکترونیک و الکترونیک از 4 تا 14 اسفندماه برگزار می گردد.

دکتر الهام فراهانی عضو هیأت مدیره انجمن علمی کامپیوتر ایران با تشریح هدف از برگزاری این نمایشگاه مجازی گفت: پیش از شیوع بیماری کرونا، هرساله در حاشیه کنفرانس کامپیوتر انجمن، نمایشگاهی محدود با حضور چند شرکت به صورت غرفه های حضوری برگزار می شد اما با توجه به مجازی بودن کنفرانس سال جاری، تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه را نیز به صورت مجازی و در ابعاد بزرگ تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بخش خصوصی است تا آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را معرفی نموده و سایرین نیز می توانند نیازمندی های خود را در این نمایشگاه جستجو نمایند.

فراهانی با بیان اینکه کاربران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از این نمایشگاه بر بستر یک پلتفرم آنلاین بومی بازدید نمایند، نمایند، گفت: امکان گفتگوی متنی، برگزاری جلسات B2B نیز به وسیله این پلتفرم در دسترس است.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کارگاه های آموزشی اجرا شده و چند کارگاه آموزشی و سخنرانی مجازی بر بستر پلتفرم نمایشگاه رایانکس برگزار می گردد.

به گفته وی، نمایشگاه رایانکس فرصت خیلی خوبی برای دیده شدن در سطح کشور به شرکت های ICT می دهد و با استفاده بستری که برای این نمایشگاه تهیه شده شرکت ها می توانند با صرف نیرو و هزینه پایین جوابگوی کاربران متعددی باشند. بعلاوه مجازی بودن نمایشگاه موجب صرفه جویی در زمان برای بازدیدنمایندگان شده و آنها به سرعت می توانند آنچه را به دنبالش هستند در سریع ترین زمان بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2111

به "نمایشگاه مجازی رایانکس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی رایانکس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید