هر آن چه درباره فیلم دختر شیرین 2 می دانیم

به گزارش مجله باهام، فیلم دختر شیرین با بازی جیسون موموآ (بازیگر آکوامن دی سی) و کارگردانی برایان اندرو مندوزا، علی رغم نقدهای منفی منتقدان، حس خوبی به تماشاگران نتفلیکس داد.

هر آن چه درباره فیلم دختر شیرین 2 می دانیم

این فیلم با تکیه بر بازی اکشن موموآ و با داشتن یکی از مجذوب نماینده ترین پیچش های داستانی در آخر فیلم، بدون شک، نقطه عطف فیلم های اصلی نتفلیکس است. اما سوال این جاست که آیا دنباله ای برای آن در نظر گرفته شده است یا خیر؟

هشدار: در این متن، داستان فیلم دختر شیرین لو می رود

داستان دختر شیرین درباره خانواده کوپر پس از مرگ مادر آماندا است و پدر آماندا، ری (موموآ)، یک شرکت بزرگ داروسازی به نام بیو پرایم را مقصر این اتفاق می داند. ری پس از آن، برای گرفتن انتقامی خونین اقدام می کند تا کسانی را که همسرش را از او گرفتند و او و دخترش را در شرایطی آشفته رها کردند، از بین ببرد. سپس در یکی از واقعا تکان دهنده ترین پیچش های داستانی (یادآور پیچش های داستانی ام نایت شیامالان) مشخص می شود که ری در اوایل فیلم کشته شده و انتقام جوی اصلی، در واقع، ریچل (ایزابلا مرسد) بوده است. هیچ کدام از مخاطبان انتظار چنین خاتمه شوکه نماینده ای را نداشتند.

در خاتمه فیلم دختر شیرین، داستان به طور قطعی و کامل، تمام می شود اما مطمئنا چیزهای بیشتری برای ارائه وجود دارد. برای مثال، جیسون موموآ می تواند دوباره به نام شخصیت خیالی ریچل، او را در ماموریت های دیگرش کمک کند. توسعه هسته روایت فیلم شاید سخت به نظر برسد اما اگر فیلم به اندازه کافی فروش داشته باشد، بدون شک نتفلیکس شرایط را برای ساخت دختر شیرین 2 فراهم خواهد کرد.

آیا دختر شیرین 2 ساخته خواهد شد؟

تکلیف ساخت دنباله فیلم، هنوز روشن نشده است اما دختر شیرین از زمان انتشار تا به امروز در صدر چارت جهانی سرویس پخش قرار گرفته و این موفقیت بیشتر از یک هفته ادامه داشته است که حداقل، دوام آن را نشان می دهد. این امر در تصمیم نتفلیکس درباره ساخت یا عدم ساخت دنباله، مانند همیشه، تاثیر خواهد داشت. یکی دیگر از عوامل مهم، واکنش های مردم و مخاطبان است که با توجه به پیچش جالب آخر فیلم، احتمالا بیشتریت افراد از این اثر راضی باشند. مندوزا، کارگردان فیلم، به نوبه خود گفت که در صورت ساخت دنباله، در چشم بر هم زدنی، در پروژه حضور خواهد داشت. ارقام اولیه فروش، علی رغم امتیاز بازبینی و نقد نسبتا کم، امیدوار نماینده به نظر می رسند و فیلم های اکشنی مانند دختر شیرین و استخراج با بازی کریس همسورث، فرایند خوبی در پلتفرم پخش دارند.

بازیگران دختر شیرین 2: آیا جیسون موموآ بازخواهد گشت؟

در پیچش داستانی، مشخص شد که ری با بازی جیسون موموآ، دو سال قبل از وقوع بیشتر رویدادهای فیلم کشته می شود و شاید به نظر برسد که این موضوع، مانع از بازگشت موموآ در دنباله باشد اما این احتمال وجود دارد که ریچل، باز هم از طریق تصور پدرش، خودش را دلگرم کند. این بدان معناست که تا زمانی که ریچل مشغول ماموریت های مختلف باشد، هنوز می توان از موموآ استفاده کرد یا این که موموآ در قالب یک شخصیت نو و همکار ریچل به فیلم بازشود یا شاید یک پیچش داستانی بزرگ دیگر وجود داشته باشد که نشان دهد او هرگز کشته نشده است. احتمال بازگشت ایزابلا مرسد به نام ریچل، بیشتر است، چرا که کل داستان درباره اوست. او قبلا از تمایل خود برای بازی در دنباله دختر شیرین صحبت کرده است:

شاید دنباله ای برای فیلم ساخته شود و در آن، شاهد اکشن بیشتری باشیم. من واقعا امیدوارم به زودی این اتفاق بیافتد و همان تیم بدلکار قبلی، در پروژه حضور داشته باشند، زیرا آن ها واقعا شگفت انگیز بودند و جو و فضای جالبی ایجاد می کردند. من تا به حال این قدر از اجرای بدلکاری های خودم، لذت نبرده بودم.

جزئیات داستان دختر شیرین 2

داستان فیلم می تواند درباره ادامه انتقام جویی ریچل از شرکت هایی باشد که در زمینه مراقبت های بهداشتی، از طریقی نادرست درآمد کسب می نمایند یا پول شویی می نمایند (مرسد در مصاحبه خود گفت که همیشه باید در مقابل چنین اقداماتی ایستاد). این طرح، شیوه مناسبی برای توسعه داستان فیلم است اما جالب تر این است که بدون شک، ساده ترین راه برای بازگرداندن موموآ، می تواند ایده خود مرسد برای داستان باشد. او در صحبت های خود نام نمود که داستان دختر شیرین 2 باید یک پیش درآمد باشد:

من فکر می کنم داستان فیلم، آن قدر شگفت انگیز است که پتانسیل این را دارد تا یک دنباله به صورت پیش درآمد داشته باشد. این که ریچل چگونه به این مرحله از آسیب روحی می رسد که مجبور می شود در قالب شخصیتی متفاوتی نسبت به خودش، انتقام جویی کند.

تاریخ انتشار دختر شیرین 2

تولید دختر شیرین در نوامبر 2019 شروع شد و فقط سه ماه بعد در فوریه 2020 به خاتمه رسید و این نشان می دهد که ساختن قسمت دوم (اگر قطعی شود) هم مدت زیادی طول نمی کشد. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر، اخبار آن در فضای مجازی منعکس خواهد شد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1882

به "هر آن چه درباره فیلم دختر شیرین 2 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه درباره فیلم دختر شیرین 2 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید