شرایط سلامتی دانشجویان خوب است

به گزارش مجله باهام، یک نظرسنجی در خصوص سلامتی دانشجویان کالج در چین نشان داد که به طور کلی جمعیت دانشجو در این کشور شرایط سلامتی قابل قبول دارند.

شرایط سلامتی دانشجویان خوب است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، یک نظرسنجی در خصوص سلامتی دانشجویان کالج در چین نشان داد که به طور کلی جمعیت دانشجو در این کشور شرایط سلامتی قابل قبول دارند.

این روزنامه می گوید، این جمعیت 7.4 از 10 امتیاز را در مقیاس خود ارزیابی سلامت آنالیز نموده است و می افزاید: نیمی از افراد مورد آنالیز 8 امتیاز یا بالاتر را به خود اختصاص داده اند.

این نظرسنجی که به طور مشترک توسط روزنامه و یک برنامه بهداشت و درمان موبایل چینی Dingxiang Doctor منتشر شده است، بر اساس پاسخ های پرسشنامه ها و مصاحبه های گروهی شامل 12 هزار دانشجو از بیش از 40 دانشگاه در سراسر کشور بود.

براساس این داده ها، بیش از 60 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که از استرس ناشی از عملکرد دانشگاهی در سال 2019 دچار بیماری شده اند.

با وجود سلامتی کلی، 86 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که طی یک سال گذشته از مسائل سلامتی رنج می برند، از جمله این موارد اختلالات پوستی، کمبود خواب و مسائل عاطفی در صدر این لیست قرار داشت.

به طور کلی شرایط جوانان دانشجوی چین برای مسائلی نظیری چاقی، بیماری های قلبی، دیابت و چربی خون بالا شرایط خوبی بود.

براساس داده های به دست آمده از این پژوهش، استرس یکی از مسائل بهداشتی بود که به شدت دانشجویان را در طول سال تحصیلی تحت فضار قرار می داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 795

به "شرایط سلامتی دانشجویان خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سلامتی دانشجویان خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید