(ویدئویی) تغییر رنگ ناگهانی خودروی BMW با یک دگمه

به گزارش مجله باهام، شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و در نمایشگاه لاس وگاس برای اولین بار خودرویی را عرضه نموده که با فشار یک دگمه رنگ آن تغییر می نماید.

(ویدئویی) تغییر رنگ ناگهانی خودروی BMW با یک دگمه

به گزارش خبرنگاران، به نظر می آید که صنعت خودروسازی با این نوآوری شرکت آلمانی BMW به انتها خط رنگرزی بدنه خودرو رسیده باشد.

این شرکت آلمانی که در مونیخ مستقر است، شامگاه چهارشنبه 5 ژانویه (15 دی) در چارچوب نمایشگاه جهانی خودرو CES-2022 در لاس وگاس آمریکا به وسیله لایواستریم خودروی مدل iX Flow را به نمایش گذارد. این مدل ویژه با فشار یک دگمه قادر است رنگ بیرونی خودرو را تغییر دهد.

این خودرو می تواند به طور اتوماتیک رنگ بیرونی خود را از سفید به سیاه و برعکس تغییر دهد. اما هر ترکیب رنگی دیگر نیز امکان پذیر است.

فرانک وبر، مسئول طراحی های خودرو های ب ام و می گوید: تجربیات دیجیتال در آینده فقط روی صفحه مانیتور رخ نمی دهند. دنیای واقعی و مجازی هر چه بیشتر در یکدیگر ادغام می شوند. با مدل ب ام و iX Flow سری جدیدی از بدنه خودرو را به نمایش گذاشته ایم.

تا این مدل نوآورانه و متغیر در رنگ برای فروش آماده گردد و در دسترس علاقمندان قرار گیرد، هنوز به زمان احتیاج است و راهی طولانی در پیش است.

در آلمان هنوز مسائل حقوقی مربوط به یک خودرو که بتواند رنگ خود را در خیابان تغییر دهد، تعیین نشده است، از جمله این نکته که در کارت شناسایی خودرو چه رنگی باید درج گردد؟ آیا تغییر ناگهانی رنگ به هنگام رانندگی قانونی است؟ و اینکه چه راه های برای جلوگیری از سوءاستفاده از چنین امکانی وجود دارد؟

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2135

به "(ویدئویی) تغییر رنگ ناگهانی خودروی BMW با یک دگمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئویی) تغییر رنگ ناگهانی خودروی BMW با یک دگمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید