پنجمین برد متوالی آرسنال

به گزارش مجله باهام، آرسنال مقابل واتفورد به دردسر افتاد، ولی در نهایت توانست پنجمین برد متوالی اش در لیگ برتر را جشن بگیرد. در نیمه اول لاکازت یک موقعیت عالی را از دست داد، ولی در نیمه دوم واتفورد چند موقعیت خوب گلزنی داشت.

پنجمین برد متوالی آرسنال

آرسنال در دقیقه 81 روی یک حمله سریع به گل رسید و کاتکار، مدافع واتفورد که می خواست مانع گلزنی لاکازت گردد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. تنها دو دقیقه بعد لاکازت پاس خوبی به اوزیل داد تا با زدن گل دوم کار را تمام کند. آرسنال با این برد 15 امتیازی شد و جای واتفورد در رده چهارم را گرفت.

اونای امری بعد از این برد گفت: تیم 90 دقیقه عذاب کشید، بازی خیلی فشرده ای بود، ولی ما به سختی کوشش کردیم. در جریان بازی بهتر شدیم و این برای مسیر پیشرفت ما اتفاق مناسبی است. چک پیش از مصدومیت نمایش خوبی داشت، ولی لنو هم این نمایش خوب را ادامه داد. او مثال خوبی برای تیم است. ما به همه بازیکنان احتیاج داریم.

این اولین بازی لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال در لیگ برتر بود. او در آخرین لحظات نیمه اول جای چک مصدوم را گرفت و در نیمه دوم چند مهار خوب داشت.

برد تاتنهام با درخشش کین

تاتنهام موفق شد در زمین هادرزفیلد به برد دو بر صفر برسد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در رده سوم قرار بگیرد. هری کین در نیمه اول زننده هر دو گل تاتنهام بود تا تیمش قبل از بازی با بارسا 15 امتیازی گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 57

به "پنجمین برد متوالی آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین برد متوالی آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید