دوست ندارم کریس به دایی برسد

به گزارش مجله باهام، وحید شمسایی برای سال ها آقای گل فوتسال دنیا بود اما اتفاق های زیادی افتاد تا در نهایت فالکائوی برزیلی این عنوان را از شمسایی گرفت.

دوست ندارم کریس به دایی برسد

حالا و پس از سال ها رونالدوی پرتغالی دارد همین کار را با علی دایی می نماید؛ شهریار فوتبال ایران و آقای گل دنیا که فقط 7 گل دیگر با شکستن رکوردش فاصله دارد.

از خودت و فوتسال چه خبر؟

در اصفهان هستیم، در خدمت تیم گیتی پسند اما مسائل زیادی داریم. اجازه نمی دهند بازی های لیگ فوتسال برگزار گردد. هیچ عزم جدی ای برای این کار وجود ندارد. فوتسال آبروی ورزش ایران است و همواره مقام های خوبی گرفته. مگر می گردد هندبال، والیبال، بسکتبال و حتی کشتی که در سالن برگزار می شوند لیگ های شان آغاز به کار نموده باشند، اما نامه درخواست فوتسالی ها در ستاد کرونا گیر نموده باشد.

فکر می کنید چرا به فوتسال اجازه این کار را نمی دادند؟

حرف ما یک چیز است. تا چند روز دیگر باید یک سالگی کرونا را جشن بگیریم! باید یاد بگیریم که تحت رعایت پروتکل های بهداشتی با این ویروس زندگی کنیم. هیچ کسی جوابگوی ما نیست. اگر باشگاه ها نباشند خب تیم ملی ای نیست که بتوانیم با آن افتخارآفرینی کنیم.

شاید در فوتسال تعداد مبتلایان زیاد بوده یا شاید دلایل دیگری دارند.

اصلا به این شکل نیست. فلسفه چیز دیگری است. ستاد کرونا یک پروتکل را می فرستد و همه ملزم به رعایت آن هستند. تا الان حداقل پنج بار از ما تست گرفته، تب مان را سنجیده و میزان اکسیژن خون مان را آنالیز نموده اند. ما باید این راستا را ادامه بدهیم.کرونا دارد خیلی از چیزها را از ما می گیرد اما نمی گردد توقف کنیم. حالا خدای نانموده چند نفر هم مبتلا می شوند که آنها را قرنطینه می نمایند. راهش این نیست. حالا از دیروز دستور داده اند تا بازی ها برگزار گردد.

اخیرا و با نزدیک شدن رونالدو به علی دایی خیلی ها یاد شما می افتند. یاد شما و رقابت تنگاتنگ شما با فالکائو...

تعارف که نداریم، واقعا حس بدی در آن دوران داشتم و هرکسی هم باشد دوست ندارد چنین شرایطی را تجربه کند. به هر حال گل هایی که در طول سال های بازی زده بودم برایشان زحمت کشیده شده بود و رکوردی که داشتم هم یک افتخار شخصی و یک افتخار ملی بود. به هر حال این اتفاق یکباره رخ نداد و در طول زمان انجام شد و از چند وقت قبلش تعیین بود که فالکائو به زودی به رکورد من می رسد ولی احساس جالبی نداشتم.

در کل الان که از آن موقع کمی فاصله گرفته ام من هم مثل آقای دایی می گویم جای افتخار دارد که یک بازیکن عظیم مثل فالکائو رکورد من را شکسته است. باز هم معتقدم که روزهای خوشی بودند و خداوند لطف کرد به من که کنار مردم بودم و آنها را راضی کردم.هیچ چیزی قشنگ تر از این نیست.کاپ و مدال های زیادی در خانه من است که نشان می دهد شاگرد خوبی برای این مردم که همه آنها استادان من هستند بوده ام، البته اگر من را به شاگردی قبول داشته باشند.

فکر می کنی رونالدو رکورد دایی را بزند؟

درست است که 7 گل به ظاهر عدد کمی به نظر می رسد ولی توجه کنید آمار رونالدو در دو سه ملاقات ملی اخیرش خوب نبوده و فقط یک گل به ثمر رسانده است و دیگر این که او در حال حاضر 35 ساله است و اگر به زودی این تعداد گل را به ثمر نرساند ممکن است فرصتش به سرانجام برسد و این رکورد در اختیار اسطوره فوتبال ایران باقی بماند. من به شخصه اصلا دوست ندارم رونالدو به رکورد علی دایی برسد، اما اگر هم رسید به نظرم مسئله ای نیست. روزی رضازاده قویترین مرد دنیا بود و تالاخادزه گرجستانی آمد و رکوردش را زد. مهم رکورد نیست، مهم این است که علی دایی لحظات خوشی را برای مردم ایران ساخته است. مهم این است که رکورد را رونالدویی دارد می زند که برای خودش غولی است اما باز هم امیدوارم که این اتفاق نیفتد.

مازیار فیروزی - ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1459

به "دوست ندارم کریس به دایی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست ندارم کریس به دایی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید