کار سخت پوچتینو برای کنترل حواشی، این بار اختلاف امباپه با نیمار: او به من پاس نمی دهد!

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- شرایط در باشگاه پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست.

کار سخت پوچتینو برای کنترل حواشی، این بار اختلاف امباپه با نیمار: او به من پاس نمی دهد!

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته پاری سن ژرمن با دو گل ادریسا گیه و یولیان دراکسلر، مون پلیه را شکست داد اما کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که پیش تر رابطه خوبی با نیمار داشت، در بازی مقابل مون پلیه از او دلخور شده است.، در صحنه گل دوم پاری سن ژرمن که دقیقه 88 به ثمر رسید، نیمار با یک پاس دقیق، یولیان دراکسلر را صاحب توپ کرد و هافبک آلمانی در اولین لمس توپش به راحتی دروازه حریف را گشود. با این حال کانال پلاس فرانسه، یک فیلم جنجالی از نیمکت پاری سن ژرمن منتشر نموده که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پس از گل دراکسلر روی پاس نیمار، خطاب به ادریسا گیه، از هم تیمی برزیلی خود گله نموده است. امباپه به گیه گفت:

اگر من در چنین موقعیتی می بودم، نیمار آن پاس را به من نمی داد.

پس از جنجال های تعویض لیونل مسی، به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو با یک دردسر نو در رختکن خود روبرو شده و او باید یک چالش نو را کنترل کند. هفته گذشته و در جریان پیروزی این تیم در لیگ یک برابر لیون بود که لیونل مسی هنگام تعویض شدن عصبانیت خود را به مائوریسیو پوچتیینو نشان داده و حتی با او دست هم نداد. اما این هفته و در جریان پیروزی مقابل مون پلیه، این بار کیلیان امباپه بابت پاس ندادن از نیمار برزیلی دلخور شده است.

بعد از تعویض امباپه، دراکسلر روی پاس نیمار پیروز به گلزنی شد. تصاویری منتشر شده که نشان می دهد این ستاره فرانسوی هنگام نشستن روی نیمکت به ادریسا گه یه می گوید که نیمار در همین موقعیت به من پاس نمی دهد. البته در نهایت نه کیلیان امباپه و نیمار در ملاقات دیشب پیروز به گلزنی نشدند و در نهایت پاری سن ژرمن با دو گل ادریسا گه یه و یولیان دراکسلر پیروز به کسب رجحان برابر حریف شد.

لیونل مسی، ستاره آرژانینی پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت در این ملاقات غایب بود و وظیفه گلزنی به کیلیان امباپه و نیمار سپرده شده بود. به نظر می رسد هر دوی این بازیکنان به شدت در پی گلزنی و درخشش در این ملاقات بوده و گاهی اوقات پاس دادن به یکدیگر را فراموش می نمایند.

کیلیان امباپه در سه ملاقات اخیر خود در لباس پاری سن ژرمن در امر گلزنی ناکام بوده و ادامه این فرایند باعث شروع نقدها از این بازیکن طی هفته های پیش رو خواهد بود. بازیکنی که در هفته های ابتدایی فصل هم لحظات دشواری را سپری نموده و بابت تمایل به انتقال به رئال مادرید در تابستان سال جاری، مورد شماتت طرفداران پاری سن ژرمن نهاده شد.

این در حالیست که کیلیان امباپه و نیمار در طول چهار سال اخیر بارها به تمجید از یکدیگر پرداخته و حتی ستاره برزیلی بارها از کیلیان با لقب پسر طلایی یاد نموده و او را مرد سال احتمالی فوتبال دنیا در سال های آینده خطاب نموده بود. اما حالا امباپه تصور می نماید نیمار در بعضی از صحنه ها به قصد به این بازیکن پاس نمی دهد و شدت عصبانیت اوبه قدری بوده که حتی هم تیمی خود را هم از این موضوع مطلع نموده است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که هفته گذشته اردوی پاری سن ژرمن درگیر دست ندادن مسی و پوچتینو بود و این هفته ناراحتی امباپه از دست نیمار. بدین ترتیب به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینتو در ادامه فصل و به خصوص در روزهای حساس، کار سختی برای کنترل و مدیریت رختکن خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1933

به "کار سخت پوچتینو برای کنترل حواشی، این بار اختلاف امباپه با نیمار: او به من پاس نمی دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت پوچتینو برای کنترل حواشی، این بار اختلاف امباپه با نیمار: او به من پاس نمی دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید