تور استرالیا: کاهش موارد ابتلا به کووید 19 در نیوساوت ولز استرالیا

به گزارش مجله باهام، استان نیوساوت ولز استرالیا با ثبت 623 مورد ابتلا بومی به کووید19 در شبانه روز گذشته، شاهد کاهش موارد ابتلا به کروناویروس در این استان بوده است.

تور استرالیا: کاهش موارد ابتلا به کووید 19 در نیوساوت ولز استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، استان نیوساوت ولز استرالیا در 24 ساعت گذشته شش مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 را به ثبت رسانده است. بر اساس آمارهای رسمی، 623 مورد ابتلا به کووید19 در استان نیوساوت ولز نسبت به آمار ابتلای روز قبل از آن یعنی 668 مورد، نشانه کاهش ابتلا به کرونا است .

بر اساس گزارش ها، چهار تن از شش مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 در نیو سالت ولز، واکسینه نشده بودند، یک تن تنها یک دُز واکسن کووید19 دریافت نموده و یک تن دیگر هم به طور کامل واکسینه شده بود.

فردی که دو دُز واکسن کووید19 را دریافت نموده بود، زنی 90 ساله بود که در یک خانه سالمندان درگذشت.

گزارش ها حاکیست، از زمان آغاز شیوع سویه مسری دلتا در ماه ژوئن میلادی در نیوساوت ولز، 378 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید19 اتفاق افتاده که در مجموع 434 تن از زمان آغاز همه گیری کووید19 جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس در این استان از دست داده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای بی سی نیوز، در سراسر استان نیوساوت ولز استرالیا ، 88.4 درصد از افراد 16 سال به بالا اولین دُز واکسن کووید19 را دریافت نموده و 67.1 درصد جمعیت این استان هم به طور کامل واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1931

به "تور استرالیا: کاهش موارد ابتلا به کووید 19 در نیوساوت ولز استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: کاهش موارد ابتلا به کووید 19 در نیوساوت ولز استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید