کیمیایی: اصفهان میزبان دیدار تنیس ایران - ویتنام در دیویس کاپ خواهد بود

به گزارش مجله باهام، دبیر فدراسیون تنیس گفت: در صورت تایید فدراسیون جهانی، اصفهان میزبان دیدار دو تیم تنیس ایران و ویتنام در مسابقات گروه دوم دیویس کاپ خواهد بود.

کیمیایی: اصفهان میزبان دیدار تنیس ایران - ویتنام در دیویس کاپ خواهد بود

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

کامیار کیمیایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به دیدار تیم های ملی تنیس ایران و ویتنام گفت: به دنبال این هستیم که این دیدار را در اصفهان برگزار کنیم. البته هنوز میزبانی این شهر موضوع قطعی نشده است و نمایندگان فدراسیون جهانی باید بازدیدی از زمین های اصفهان داشته باشند و در صورت تایید، این شهر میزبان بازی حساس دو تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: به دنبال مهیا کردن یکی دو دیدار تدارکاتی برای تیم ملی تنیس کشورمان پیش از شروع این بازی که قرار است 18 لغایت 20 فروردین در ایران برگزار گردد، هستیم.

دبیر فدراسیون تنیس در مورد دلیل میزبانی اصفهان برای بازی با ویتنام توضیح داد: سه بازیکن تیم ما اصفهانی و با شرایط بازی در زمین های این شهر آشنا هستند. ضمن اینکه هواداران پرشوری در این شهر حضور دارند که می توانند تیم کشورمان را به خوبی در بازی با ویتنام حمایت نمایند.

کیمیایی گفت: همواره با دید مثبت به مسائل نگاه می کنم و اعتقاد دارم شانس خوبی برای برد مقابل ویتنام و بقا در گروه دوم مسابقات تنیس دیویس آسیا - اقیانوسیه داریم.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 352

به "کیمیایی: اصفهان میزبان دیدار تنیس ایران - ویتنام در دیویس کاپ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیایی: اصفهان میزبان دیدار تنیس ایران - ویتنام در دیویس کاپ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید