یک روستای ماهیگیری زیبا در ایتالیا

به گزارش مجله باهام، Scilla ، کالابریا ، ایتالیا . نام آن برگرفته از هیولای دریایی افسانه‌ای یونانی Scylla است که ظاهرا ً برای زندگی در اینجا به کار می‌رود . امروزه آن یک روستای ماهیگیری زیبا است که با این حال گردشگران بسیار کوچک هستند . مرکز شهر تاریخی این شهر محل سکونت قدیس patronal علاوه بر بناهای تاریخی معماری تاریخی دیگر است .

یک روستای ماهیگیری زیبا در ایتالیا

در این میان خلیج جایی است که توریست‌ها دور هم جمع می‌شوند. این هتل با هتل‌ها ، رستوران‌ها و کافه‌ها کشیده شده‌است و هر چیزی که انتظار می‌رود در تعطیلات آرامش‌بخش انتظار می‌رود را تامین می‌کند . قلعه در بالای تپه واقع شده‌است و مشرف به دریا و شهر است. غذاهای محلی به غذای دریایی تازه آن افتخار می‌کنند ، در حالی که غذای ویژه ، اره‌ماهی و غذای مطلوبی است .
چرا به آنجا بروی ؟
مقصد بسیار محبوب تعطیلات است ، زیرا امکانات عالی و ساحل شنی با آب زلال و روشن فراهم می‌کند . علاوه بر این ، یک شهر تاریخی قدیمی وجود دارد که اجازه می‌دهد تا تاریخ محلی را از طریق یک شبکه از کوچه‌پس‌کوچه‌های باریک و خیال‌انگیز تماشا کند .
کی به آنجا بروی ؟
تابستان گرم‌ترین و پر busiest فصل است . اگر دوست دارید از جمعیت دوری کنید ، در بهار و پاییز به آنجا بروید ، زمانی که طبیعت هنوز زیباست و سرعت آن آهسته‌تر است .
چطور به آنجا برسیم ؟
با قطار ، آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای سفر از شهرهای ایتالیا به اضافه ماشین .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 10

به "یک روستای ماهیگیری زیبا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روستای ماهیگیری زیبا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید