3 بازیکن استقلال در فهرست خروج فرهاد مجیدی

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: استقلال بالاخره با خرید زبیر نیک نفس به طور رسمی وارد بازار جابجایی شد تا اولین بازیکن فصل نو را بخرد. لیست خرید این تیم البته بالابلند است و طی ساعت و روز های آینده بازیکنان بیشتری به این باشگاه خواهند آمد.

3 بازیکن استقلال در فهرست خروج فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگاران، با وجود دغدغه طرفداران استقلال برای خرید بازیکنان تازه، چندین بازیکن استقلال هم قراردادشان به انتها رسیده و بسیاری منتظر هستند تا تکلیف آن ها هم معین گردد. در بین چهره هایی که قراردادشان تمام شده اسامی همانند سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری، مسعود ریگی و آرش رضاوند دیده می گردد که بیشتر آن ها بازیکنان تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند.

حالا در کنار لیستی که از آن به اسم لیست خرید فرهاد مجیدی نام برده می گردد لیست کوتاهی هم منتشر شده که نشان می دهد 3 بازیکن فصل پیش استقلال در لیست فصل بعد فرهاد مجیدی جا ندارند؛ از این سه بازیکن، دو نفر قراردادشان تمام شده و یکی همچنان با استقلال قرارداد دارد. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان 2 بازیکنی هستند که با استقلال قراردادشان تمام شده و ظاهرا به آن ها پیغام داده اند که به فکر تیم تازه باشند. در بین بازیکنان کنونی استقلال هم فقط محمد دانشگر، مدافع این باشگاه، است که در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته است. این موضوعی است که روزنامه گل، همین امروز صبح هم به آن اشاره نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1875

به "3 بازیکن استقلال در فهرست خروج فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازیکن استقلال در فهرست خروج فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید