4 دشمن افسردگی در دکوراسیون

به گزارش مجله باهام، می توانید با دکوراسیون داخلی مناسب احساس آرامش داشته باشید و حال درونی را کنترل کنید.

4 دشمن افسردگی در دکوراسیون

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

چگونه با افسردگی جنگید؟

محیط اطراف تا حدود زیادی بر روحیه تاثیر می گذارد. وقتی خانه را با وسایلی که نه زیبایی، نه ارزش مادی و معنوی دارند احاطه کنید، خانه ای بدون حس آرامش خواهید داشت. وقتی بعد از یک روز پر مشغله به اتاق خواب می روید باید با حالت روحی خوب بیدار شوید تا با انرژی به ادامه زندگی بپردازید و برای رسیدن به این حالت درونی دکوراسیونی مناسب احتیاج دارید. در این بخش از خبرنگاران به دکوراسیون و مقابله با افسردگی پرداخته ایم. با ما همره باشید.

اضافه کردن نور

همانطور که هوای تاریک و گرفته احساس خوشی و شادابی را از افراد می گیرد و افراد حس افسردگی می گیرند، یک اتاق تاریک هم می تواند این احساس را القا کند. می توانید در طول روز از نور طبیعی بهره ببرید ولی برای اتاق های کوچک 2 و عظیم حداقل 3 منبع نوری در نظر بگیرید. بهترین ترکیب شامل؛ یک لامپ سقفی، لامپ کنار تخت و حداقل یک منبع روشنایی دیگر برای کار.

رنگ چگونه بر ذهن شما تاثیرگذار است؟

رنگ می تواند بر تمام احساسات دخیل باشد و بر دکوراسیون و مقابله با افسردگی تاثیرات مثبت و منفی بگذارد. هرکدام معنی، مفهوم و تاثیر خاص خود را دارند. اگر در فضا از رنگ های مورد علاقه استفاده نشده است، زمان آن رسیده که تغییر دادن را آغاز کنید و از رنگ هایی که علاقه دارید و حس های خوب را منتقل می نمایند بهره ببرید.

آبی، سبز و خاکستری رنگ های طبیعی و در عین حال آرام بخش است، در حالی که رنگ روشن مانند صورتی، نارنجی و زرد انرژی را افزایش می دهند. شما می توانید از رنگ های خاص در قسمت کوچک دیوار، بالش، ملافه، پرده یا فرش بهره ببرید.

نظم در دکوراسیون

چطور می توانید در یک اتاق شلخته احساس مثبت داشته باشید؟ ملافه نامرتب، ظروف کثیف، لباس های نامرتب.

چگونه از این شرایط خلاص شویم؟

هر وسیله را سرجای خود قرار دهید. کمد لباس را از لباس هایی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید پر نکنید. می توانید با خرید چند باکس و قراردادن آن ها در جای مناسب، مانع شلختگی شوید. در این صورت هنگامی که وارد اتاق خواب می شوید، با اتاق خوابی مرتب رو به رو خواهید شد.

طبیعت

طبیعت یکی از موثرترین و قوی ترین داروهای ضد افسردگی در کره زمین است. وجود گیاه در اتاق خواب، احساس اتصال با محیط خارج از منزل را یادآوری می نماید، این قدرت عظیم را وارد اتاق خواب کنید.

حضور گیاهان آپارتمانی در یک خانه کاملا لازم است. گیاهان علاوه بر تاثیر بر بهبود روحیه و مقابله با افسردگی، بر کیفیت هوا نیز تاثیر مطلوب می گذارند. یک یا دو گیاه در یک ظرف زیبا، کنار پنجره قرار دهید و صبح، بعد از بیدار شدن از حس تازگی گیاهان در کنار پنجره لذت ببرید. می توانید رنگ را با یک گلدان وارد اتاق کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر با نکات دکوراسیون 7 وسیله که اتاق خواب شما کم دارد! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1274

به "4 دشمن افسردگی در دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دشمن افسردگی در دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید