6 توصیه مهم به خانم ها در سفر به هند

به گزارش مجله باهام، خانم هایی که تنها به هند سفر می نمایند بدانند

Mariellen Ward یک نوسنده خانم کانادایی است که نوشته های زیادی را در مجلات معروف جهان مانند Dreamscapes و Arrival و همچنین تعداد زیادی مجله های گردشگری در اینترنت منتشر نموده است. ما از خانم Ward خواستیم تا توصیه هایی درباره آماده شدن خانم ها قبل از سفر به هند بدهد، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا صحبت های ایشان را بخوانید:

6 توصیه مهم به خانم ها در سفر به هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

  • در کنار کفش و صندل های مناسب پیاده روی که برای سفر به هند احتیاج دارید و لباس حمام، هیچ لباس اضافی دیگری همراه خودتان نبرید. اگر به دهلی رفتید، مستقیما به یکی از فروشگاه های فابیندا (Fabindia outlet) بروید و لباس های نخی ارزان را در آنجا تهیه کنید. لباس 3 تکه مخصوص هندی ها که Salwar Kameez نام دارد، شامل یک تنیک بلند یا کوتاه با شلوار گشاد و شالی است که dupatta نام دارد و برای آب و هوای هند، مناسبترین لباس است.
  • اگر حتی دوست ندارید تا لباسی را که بسیاری از خانم های هندی آن را می پوشند بپوشید، همواره با یک شال بلند که جنس آن نرم و خنک باشد سفر کنید. این شال مواقعی که بخواهید وارد جایی مانند مسجد یا مکان های مذهبی و سنتی هند بشوید، خیلی به کارتان می آید.
  • هتل Jas Vilas در پارک بانی، یکی از بهترین انتخابها برای اقامت خانم ها در هند است و یک الماس واقعی است، اما این هتل در محله گرانی واقع شده است. اقامتگاه Rawla هم اقامتی راحت با غذای خوب دارد و محل امنی است بنابراین می تواند برای خانم ها انتخاب خوبی باشد.
  • من هیچوقت در هند بدون یک کوله کوچک، دستمال کاغذی، گوشی موبایل و آیپاد جایی نرفتم. از گوشی موبایل برای زنگ زدن به یک دوست یا محل اقامتی ام و گزارش دادن شماره تاکسی ای که در آن می نشینم استفاده می کنم و اینکار را مخصوصا با صدای بلند انجام می دهم تا راننده تاکسی صدایم را بشنود. (حتی اگر کسی هم جواب ندهد، وانمود می کنم که در حال صحبت با کسی هستم!) در بازار و مغاره ها هم بیشتر مواقع آیپادم را روشن می کنم تا صدای فروشنده های جسور را نشنوم.
  • Rishikesh یکی از جذابترین مقاصد گردشگری هند برای خانم هایی است که تنها سفر می نمایند و به دنبال سلامتی، یوگا و تزکیه روح هستند. پایتخت یوگای جهان شهری است که در طول مروارید گرانبها رود گنگ واقع شده است و در یک تپه زیبا در کوه های هیمالیا قرار گرفته است. اگر می خواهید یکبار برای همواره یوگا را امتحان کنید مطمئن باشید جایی بهتر از اینجا در هیچ کجای جهان پیدا نخواهید کرد. همچنین در اینجا می توانید با خانم های دیگری که تنها به هند سفر نموده اند هم آشنا شوید.
  • یکی از تجربه های مورد علاقه من اقامت دو هفته ای در Shinshiva Ayeuvedic Resort در کرالای جنوبی بود. Shinshiva اقامتگاه کوچکی است که کلبه هایی با سقف کاهگلی، سالن غذاخوری آیرودا در فضای باز و نمای فوق العاده زیبایی از دریای عربی و غروب خورشید دارد.

منبع: journeywoman.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 542

به "6 توصیه مهم به خانم ها در سفر به هند" امتیاز دهید

1 کاربر به "6 توصیه مهم به خانم ها در سفر به هند" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 توصیه مهم به خانم ها در سفر به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید