استارت سولاری با رئال مادرید از قاره آفریقا، لمپارد و چلسی دوباره به هم رسیدند

به گزارش مجله باهام، رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز (چهارشنبه 9 آبان) پیگیری می گردد که مهمترین مسابقات را آنالیز می کنیم.

استارت سولاری با رئال مادرید از قاره آفریقا، لمپارد و چلسی دوباره به هم رسیدند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران؛رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز (چهارشنبه 9 آبان) پیگیری می گردد که مهمترین مسابقات را آنالیز می کنیم.

سری آ. ایتالیا

میلان جنوا (ساعت 23)

در دیداری معوقه از هفته نخست رقابت های سری آ. ایتالیا تیم های میلان و جنوا در استادیوم سن سیرو شهر میلان به مصاف هم می روند. این دیدار در هفته نخست به دلیل ریزش پل در شهر جنوا و جان باختن تعدادی از مردم این شهر به تعویق افتاده بود.

شاگردان گتوزو که در ابتدای هفته دیگر تیم شهر جنوا یعنی سمپدوریا را با نتیجه سه بر دو شکست داده بودند، به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند تا از شرایط تقریباً دشواری که در آن گرفتار شدند نجات پیدا نمایند. روسونری با شکست در دربی میلان و پس از آن شکست مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا اوضاع خوبی نداشت و با پیروزی مقابل سمپدوریا کمی به وضعیتش سر و سامان بخشید. گفته می شد این دو دیدار خانگی برای گتوزو سرنوشت ساز خواهد بود و در صورت عدم پیروزی در این دو مسابقه از سمتش برکنار خواهد شد. او یک بازی را برده و به دنبال پیروزی در دومین دیدار است تا حداقل برای هفته آینده نیز سرمربی میلان باقی بماند. با توجه به عدم توافق آنتونیو کونته با رئال مادرید، حال احتمال نشستن این مربی ایتالیایی روی نیمکت میلان هست هرچند که هنوز این شایعات خیلی جدی نشده است.

میلان اکنون با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چهار تیم 15 امتیازی دیگر در رتبه پنجم سری آ. قرار گرفته است و جنوا با یک امتیاز کمتر در رتبه دهم است.

جنوا تنها تیمی است که در مسابقات این فصل توانسته از یوونتوس امتیاز بگیرد و هفته گذشته آن ها را در تورین متوقف کرد.

جنوا در سه بازی آخر خود مقابل میلان تنها یک امتیاز گرفته است. این در حالی است که آن ها از پنج بازی قبل از آن چهار پیروزی مقابل میلان به دست آورده بودند.

میلان تنها یک دیدار از 27 بازی خانگی قبلی خود را مقابل جنوا باخته است.

جام حذفی اسپانیا

ملیلیه - رئال مادرید (ساعت 22)

مدیران رئال مادرید پس از شکست سنگین پنج بر یک در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا، لوپتگی سرمربی این تیم را اخراج کردند و سانتیاگو سولاری سرمربی تیم جوانان رئال به طور موقت جانشین وی شد. نخستین حریف سولاری در نیمکت رئال مادرید، تیم ملیلیه از سطح سوم فوتبال اسپانیا است یعنی همان سطحی که سولاری روی نیمکت جوانان رئال مادرید در آن حضور داشت. البته رئال مادرید کاستیا و تیم ملیلیه در سطح سوم در یک جدول نبودند و در دو گروه مختلف حضور داشتند. بازی های لیگ دسته سوم اسپانیا (segunda b) در چهار گروه 20 تیمه برگزار می گردد که شاگردان سابق سولاری در حال حاضر در رتبه پنجم گروه اول این رقابت ها هستند و تیم ملیلیه در رتبه دوم گروه چهارم این لیگ قرار گرفته است.

طبق قوانین لیگ اسپانیا، یک تیم تنها دو هفته می تواند بدون سرمربی باشد یعنی سولاری تنها دو هفته و چهار مسابقه می تواند روی نیمکت تیم اصلی رئال مادرید به عنوان مربی موقت بنشیند و اگر در این چهار مسابقه نتایجش خوب بود و مدیران رئال همچنان با آنتونیو کونته به توافق نرسند، به احتمال زیاد سولاری سرمربی ثابت رئال مادرید خواهد شد.

نکته جالب در مورد تیم ملیلیه حریف امشب رئال مادرید در دور چهارم رقابت های کوپا دل ری، این است شهر ملیلیه که یکی از شهر های خودمختار کشور اسپانیا محسوب می گردد، در سواحل شمالی قاره آفریقا و در کرانه های مدیترانه ای کشور مراکش قرار گرفته است. شهر ملیلیه را اسپانیایی ها در سال 1497تصرف کردند؛ و به همراه شهر سئوتا، دو شهر اسپانیایی هستند که در سرزمین اصلی قاره آفریقا واقع هستند. این دو شهر تا 14 مارس 1995 میلادی، بخشی از استان مالاگا بودند، ولی پس از آن تاریخ به عنوان دو شهر خودمختار به رسمیت شناخته شدند.

مسابقه امشب در استادیوم 10 هزار نفری آلوارز کلارو واقع در شهر ملیلیه برگزار می گردد و سولاری کارش را در رئال از قاره آفریقا شروع می نماید.

دپورتیوو لئونسا - بارسلونا (ساعت 24)

امشب تیم بارسلونا نیز در دور چهارم جام حذفی اسپانیا به یکی دیگر از ایالات خود مختار اسپانیا سفر می نمایند. تیم دپورتیوو لئونسا در شهر لئون ایالت کاستیا و لئون است و استادیوم خانگی اش رینو لئون است که 13 هزار و 451 نفر ظرفیت دارد. حریف امشب بارسلونا نیز مانند حریف رئال مادرید در لیگ دسته سوم اسپانیا قرار گرفته است و در گروه اول این لیگ، هم امتیاز با شاگردان سابق سولاری (سرمربی جدید رئال) در تیم جوانان رئال مادرید و همسایه این تیم در جدول است.

بارسلونا پس از پیروزی پر گل مقابل رئال مادرید در اوج آمادگی قرار گرفته است، ولی احتمالا والورده امشب به ترکیب اصلی خود مقابل این حریف گمنام استراحت خواهد داد.

کوردوبا - ختافه (ساعت 23)

آلاوز - خیرنا (ساعت 23)

مایورکا - وایادولید (ساعت 23)

جام اتحادیه انگلیس

چلسی - دربی کانتی (ساعت 23 و 15 دقیقه)

تیم چلسی در مصافی جالب و جذاب امشب در دور چهارم جام اتحادیه انگلیس در استادیوم استفمفورد بریج لندن به مصاف شاگردان اسطوره و ستاره سابق خود، فرانک لمپارد در تیم دربی کانتی می رود.

هر دو تیم در مرحله قبل دیدار بسیار سختی را داشتند و تیم های بزرگی را حذف کردند تا به این مرحله رسیدند. چلسی در دیدار جذاب در استادیوم آنفیلد تیم مدعی لیورپول را با نتیجه دو بر یک شکست داد و تیم دربی کانتی موفق شد منچستریونایتد را در استادیوم اولدترافورد در ضربات پنالتی شکست دهد تا لمپارد در برابر مربی سابق خود، مورینیو پیروز گردد و حال به مصاف تیم سابق خود برود.

بازگشت فرانک لمپارد به استادیوم استفمفوردبریج در قامت سرمربی یک تیم دیگر دارای جذابیت ویژه ای است و قطعا مورد استقبال طرفداران این تیم قرار می گیرد.

آرسنال - بلکپول (ساعت 23 و 15 دقیقه)

وست هم - تاتنهام (ساعت 23 و 15 دقیقه)

میلدلزبرو - کریستال پالاس (ساعت 23 و 30 دقیقه)

جام حذفی آلمان

دورتموند - یونیون برلین (ساعت 21)

فلنزبورگ - وردربرمن (ساعت 21)

کلن - شالکه 04 (ساعت 21)

هانزا روشتوک نورنبرگ (ساعت 21)

هولشتاین - فرایبورگ (ساعت 23 و 15 دقیقه)

گلادباخ - لورکوزن (ساعت 23 و 15 دقیقه)

بیله فلد- دویسبورگ (ساعت 23 و 15 دقیقه)

لایپزیگ - هافنهایم (ساعت 23 و 15 دقیقه)

پیش بازی رقابت های فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 84

به "استارت سولاری با رئال مادرید از قاره آفریقا، لمپارد و چلسی دوباره به هم رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت سولاری با رئال مادرید از قاره آفریقا، لمپارد و چلسی دوباره به هم رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید