آتش سوزی در انبار دپوی سیلندر گاز مهار شد

به گزارش مجله باهام، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: انبار حاوی دپوی سیلندر گاز براثر آتش سوزی در شهر شیراز دچار حریق شد.

آتش سوزی در انبار دپوی سیلندر گاز مهار شد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

محمد هادی قانع در گفت وگو با خبرنگار از ، در مورد جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه ساعت 17:42 در بلوار امیرکبیر شیراز رخ داد و در آن کپسول های موجود در انبار دچار حریق شد.

او اضافه کرد: با اعلام این آتش سوزی، 4 دستگاه سنگین و تانکر آبرسان جهت اطفا و جلوگیری از گسترش آتش به واحد های تجاری و مسکونی در منطقه از ایستگاه های 5-14-4 به محل حادثه اعزام شدند.

قانع ادامه داد: با کوشش طاقت فرسای نیرو های عملیاتی و متخصص آتش نشانی در ابتدا جریان برق کارگاه بصورت کامل قطع شد و آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی توانستند به کانون آتش دسترسی پیدا نمایند و پیروز به شعله زنی و مهار شعله های آتش در کوتاهترین زمان ممکن شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز بابیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است، توضیح داد: متاسفانه به دنبال بروز حریق مردم در محل تجمع کردند که این تجمع سرعت اطفا را افزایش میدهد که از مردم تقاضا داریم در صورت بروز حادثه از تجمع در محل خودداری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1163

به "آتش سوزی در انبار دپوی سیلندر گاز مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در انبار دپوی سیلندر گاز مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید