آشنایی با 7 ساعت هوشمند برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

به گزارش مجله باهام، بلک فرایدی خبرنگاران از 1 تا 7 آذر 1402 برگزار می گردد و طبیعتا در این مدت محصولات مجذوب کننده زیادی با تخفیف های شگفت انگیز به فروش می رسند. در این مطلب قصد داریم به 7 ساعت هوشمند پرفروش و مجذوب کننده بپردازیم که در بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران می توانید آن ها را با قیمت های باورنکردنی بخرید.

آشنایی با 7 ساعت هوشمند برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید

اپل واچ سری 8

ساعت های سری اپل واچ نیازی به معرفی ندارند. طی چند سال گذشته این ساعت ها با تغییرات زیادی روبرو نشده اند و به همین دلیل مدل های اپل واچ سری 8 همچنان ساعت های هوشمند بسیار مجذوب نمایندهی برای بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران هستند. مطابق معمول، اپل دو مدل 41 و 45 میلی متری این ساعت را راهی بازار نموده که مدل 41 میلی متری از نمایشگر 1.69 اینچی بهره می برد و مدل 45 میلی متری مجهز به نمایشگر 1.9 اینچی است. این نمایشگر که مبتنی بر پنل OLED LTPO است، می تواند حداکثر روشنایی 1000 نیت را در اختیار شما قرار دهد که این یعنی زیر نور خورشید هم مسئله ای برای استفاده از آن نخواهد داشت.

چیپست استفاده شده در این ساعت یک ارتقای جزئی نسبت به نسل قبلی به شمار میرود و تغییر زیادی نداشته است. اما این چیپست در کل سرعت خیلی بالایی دارد و بنابراین به سرعت می توانید بین منوهای مختلف جابجا شوید و از اپ های گوناگون بهره ببرید. مدل 41 میلی متری از باتری 282 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و مدل 45 میلی متری با باتری 308 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شده است. اگر نمایشگر همیشه روشن فعال باشد و هیچ سنسوری را قطع نکنید، با هر بار شارژ می توانید یک روز و نیم از ساعت بهره ببرید. از سوی دیگر باید خاطرنشان کنیم شارژ کامل حدود 1 ساعت و نیم طول می کشد.

سنسور ها تا حد زیادی همان سنسورهای همیشگی هستند. البته در این میان حالا با سنسور تشخیص تصادف و سنسور تشخیص دمای بدن هم روبرو هستیم. البته مطابق معمول، بعضی از قابلیت های مربوط به سلامتی این ساعت مانند ثبت نوار قلب، در ایران فعال نیستند. امکان پاسخ دادن به تماس ها، برای بسیاری از کاربران کاربردی است. اپل واچ سری 8 ساعت هوشمند فوق العاده ای است و از برترین نمایشگر بین رقبای خود بهره می برد. اگر کاربر گجت های اپل هستید، هیچ ساعتی مانند اپل واچ نمی تواند تجربه کاربری مجذوب نمایندهی ارائه کند

اپل واچ SE 2022

در کنار اپل واچ سری 8، در بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران می توانید سراغ ساعت های هوشمند اپل واچ SE 2022 هم بروید. اپل سال گذشته این ساعت را در دو مدل 40 و 44 میلی متری راهی بازار کرد که هر دو مدل همچنان ارزش خرید بالایی دارند. مدل 40 میلی متری با نمایشگر 1.57 اینچی راهی بازار شده و مدل 44 میلی متری دارای نمایشگر 1.78 اینچی است. تراکم پیکسلی نمایشگر هر دو مدل به 326 پیکسل در هر اینچ می رسد و ضمناً باید به حداکثر روشنایی 1000 نیت هم اشاره کنیم.

ر مورد اینکه نسخه 40 میلی متری بهتر است یا 44 میلی متری، این موضوع به سلیقه شما برمی گردد. اما در کل برای بیشتر افراد، استفاده از مدل 44 میلی متری منطقی تر است. به لطف اولد بودن نمایشگر، رنگ ها به صورت غنی و مجذوب نماینده به نمایش درمی آیند که این هم یکی دیگر از مزایای آن محسوب می گردد. درون این ساعت از چیپست S8 استفاده شده که همان تراشه استفاده شده برای اپل واچ سری 8 محسوب می گردد. بنابراین حین کار کردن با ساعت، با هیچگونه تاخیری روبرو نمی شوید.

از دیگر نقاط قوت اپل واچ ها، باید به ارائه اپلیکیشن های پرتعداد و متنوع اشاره کنیم. 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی هم برای نصب اپلیکیشن های متعدد کافی است و در این زمینه با مسئله ای روبرو نمی شوید. عمر باتری اپل واچ SE 2022 در صورت استفاده معمولی یک روز و نیم است و در کل مانند دیگر اپل واچ ها، باید هر شب آن را به شارژ وصل کنید. به طور کلی مهم ترین تفاوت این ساعت با اپل واچ سری 8، مربوط به نداشتن قابلیت نوار قلب و سنجش اکسیژن خون و قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. اما با توجه به اینکه در ایران قابلیت نوار قلب و سنجش اکسیژن خون غیرفعال است، پس عملا این ساعت گزینه بسیار منطقی تری برای خرید محسوب می گردد.

گلگسی واچ 5

بعد از پرداختن به دو ساعت هوشمند اپل، حالا دیگر وقت آن رسیده که به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 برویم. این ساعت مجذوب نماینده سال گذشته در دو مدل 40 و 44 میلی متری معرفی گردید. مدل 40 میلی متری دارای نمایشگر 1.2 اینچی است و مدل 44 میلی متری با نمایشگر 1.4 اینچی به فروش می رسد. این دو نمایشگر که مجهز به پنل سوپر امولد هستند، مانند تمام گجت های سامسونگ، کیفیت بسیار بالایی ارائه می نمایند.

بر روی نمایشگر، شیشه محافظ مبتنی بر کریستال یاقوت استفاده شده که این یعنی در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارد. در بخش پشتی، طراحی سنسور بیومتریک کمی تغییر نموده که به علت همین تغییر، بخش بزرگ تری از پوست دست را پوشش می دهد و در نتیجه عدد های دقیق تری ثبت می گردد. مانند نسل قبلی، پایش بعضی فعالیت های ورزشی مانند دویدن و شنا به صورت اتوماتیک فعال می گردد. همچنان شاهد استفاده از سنسور های تشخیص اکسیژن خون، فشار خون و ECG هستیم که البته فعال سازی آن ها برای کاربران ایرانی کمی پیچیده است.

باتری با هر بار شارژ تقریبا یک روز کامل دوام می آورد و برای شارژ کامل هم باید حدود 1.5 ساعت منتظر بمانید. به لطف استفاده از سیستم عامل WearOS، برای نصب اپلیکیشن به گزینه های بسیار بیشتری دسترسی دارید. به طور کلی بین ساعت های هوشمند زیست بوم اندروید، گلکسی واچ 5 همچنان از برترین گزینه ها محسوب می گردد. بنابراین اگر دنبال یک ساعت فوق العاده در زیست بوم اندروید هستید، گلکسی واچ 5 یک انتخاب عالی محسوب می گردد و در بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران ، خرید این ساعت هوشمند را پیشنهاد می کنیم.

میبرو لایت 2

تا به اینجا، تمام ساعت های هوشمند معرفی گردیده از مدل های پرچم دار محسوب می شوند و به همین دلیل طبیعتا قیمت بسیار بالایی دارند. اما اگر نمی خواهید برای خرید ساعت هوشمند در بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران متحمل هزینه خیلی زیادی شوید، در ادامه به گزینه های مقرون به صرفه تر می پردازیم و این معرفی را با میبرو لایت 2 شروع می کنیم. در جعبه به غیر از خود ساعت و بند چرمی، یک بند سیلیکونی هم دیده می گردد که همین موضوع، مجذوب نمایندهیت ساعت میبرو لایت 2 را افزایش داده است.

خود بدنه اصلی 55 گرم وزن دارد که با در نظر گرفتن بند، وزن آن بیشتر هم می گردد. البته وزن این ساعت اصلا آزاردهنده نیست ولی همین موضوع، تنها نکته منفی در خصوص این ساعت به شمار میرود. در بدنه این ساعت شاهد دو دکمه هستیم که یکی از آن ها مانند چرخ دنده است و با استفاده از آن قادر به اسکرول در بین منو ها هستید و حس خیلی خوبی را انتقال می دهد. نمایشگر این گوشی 1.3 اینچ مقدار دارد و مبتنی بر پنل امولد است. حاشیه های اطراف نمایشگر باریک هستند و با توجه به قیمت ساعت، کیفیت نمایشگر عالی است.

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 از قابلیت مکالمه هم بهره می برد و بنابراین دارای میکروفون و اسپیکر است. طبیعتا قرار نیست این اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی استفاده گردد ولی مثلا برای تنظیم کردن آلارم و بیدار شدن با آن می تواند بسیار کاربردی باشد. باتری استفاده شده در این ساعت با هر بار شارژ، می تواند تا 12 روز شما را همراهی کند. اگر هم سنسورها همیشه استفاده شوند و روشنایی نمایشگر در بیشترین حالت باشد، می توانید 6 تا 7 روز از این ساعت بهره ببرید. خوشبختانه از پیغام های فارسی هم پشتیبانی می نماید و بنابراین به راحتی قادر به خواندن پیغام های فارسی ارسال شده به گوشی خود هستید. روی هم رفته در این محدوده قیمتی اگر میبرو لایت 2 برترین گزینه نباشد، بدون شک یکی از برترین گزینه ها محسوب می گردد.

میبرو لایت

میبرو لایت یکی مجذوب نماینده ترین ساعت های هوشمند مالی در بازار ایران محسوب می گردد. این محصول از استاندارد IP68 بهره می برد به این معنا که عملا می توانید با در دست داشتن آن دوش بگیرید بدون اینکه مشکل خاصی برایش پیش بیاید. نمایشگر این ساعت از نوع AMOLED است و کیفیت بسیار خوبی دارد؛ این پنل 1.3 اینچی می تواند تصاویر را با کیفیت 390 × 390 پیکسل به چشم کاربر برساند.

از بین سنسور های این ساعت می توانیم به گام شمار، حسگر ضربان قلب، حسگر استرس، سنسور تشخیص اکسیژن خون و امکان ثبت فعالیت های مختلف ورزشی اشاره کنیم. از نظر پشتیبانی از زبان فارسی، میبرو لایت بدون هیچ مسئله ای نوتیفیکیشن های فارسی را نشان می دهد. با هر بار شارژ، در صورت سنگین بودن استفاده، می توانید تا حدود 5 روز از آن بهره ببرید و این یعنی از نظر عمر باتری عملکرد خیلی خوبی ارائه می دهد. برای هر بار شارژ کردن باید حدود 2 تا 3 ساعت صبر کنید. درون بدنه خبری از میکروفون نیست و بنابراین هنگام دریافت تماس، با استفاده از این ساعت نمی توانید به تماس ها جواب دهید.

روی هم رفته با وجود اینکه این ساعت قیمت بالایی ندارد، ولی از نظر امکانات و کیفیت ساخت حرف زیادی برای گفتن دارد و به همین دلیل 84 درصد از خریداران این ساعت در خبرنگاران ، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. بنابراین اگر در بلک فرایدی سال جاری خبرنگاران می خواهید یک ساعت هوشمند مالی ولی مجذوب نماینده بخرید، این ساعت می تواند توجه شما را جلب کند.

T800 اولترا و T900 اولترا

در نهایت باید به سراغ دو ساعت هوشمند به شدت مقرون به صرفه و البته پرفروش برویم که به علت شباهت ظاهری و قیمت مشابه، این دو را مانند یک ساعت هوشمند در کنار یکدیگر معرفی می کنیم. همانطور که در عکس می توانید ببینید، این دو ساعت نسخه فیک اپل واچ اولترا هستند. اما در کل با وجود قیمت بسیار پایین، کیفیت ساخت خوبی دارند و در نگاه اول، کمتر کسی متوجه فیک بودن این دو ساعت می گردد. این دو ساعت خیلی راحت روی مچ دست قرار می گیرند و در طولانی مدت هم دست شما را اذیت نمی نمایند.

از بین سنسورهای هر دو ساعت، فقط گام شمار درست کار می نماید و طبیعتا قرار نیست با این قیمت با سایر سنسورهای دقیق روبرو شویم. با وجود اینکه میکروفون تعبیه شده برای مکالمه صدای شما را به خوبی انتقال می دهد، اما در زمینه اسپیکر نباید انتظار زیادی داشته باشید. در این میان باید خاطرنشان کنیم تفاوت این دو مدل هم فقط مقدار نمایشگر آن هاست و مدل T900 از نمایشگر بزرگ تری بهره می برد. نمایشگر TFT استفاده شده با توجه به قیمت این مدل ها، کیفیت بالاتر از حد انتظار ارائه می دهد.

باتری این دو ساعت با هر بار شارژ می توانند تا سه روز انجام وظیفه نمایند که در این زمینه شاهد عملکرد خیلی خوبی هستیم. ضمناً امکان تغییر واچ فیس با استفاده از اپ ارائه شده هم وجود دارد و روی هم رفته می توانید از بین بیش از 100 واچ فیس دست به انتخاب بزنید. اگر در کل انتظارات زیادی از قابلیت های ساعت هوشمند ندارید و صرفا می خواهید از یک ساعت مقرون به صرفه قیمت با طراحی مجذوب نماینده بهره ببرید، این دو ساعت هوشمند گزینه های بسیار خوبی برای خرید در بلک فرایدی خبرنگاران هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2404

به "آشنایی با 7 ساعت هوشمند برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 7 ساعت هوشمند برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید