محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S23 FE در خبرنگاران

به گزارش مجله باهام، سامسونگ پس از وقفه ای یکساله نسل جدیدی گوشی هوشمند پرچم دار مالی خود یعنی گلکسی S23 FE را روانه بازار گوشی های هوشمند کرد و این محصول با بهره گیری از ویژگی های بسیار خوب در این محدوده قیمتی یکی از مجذوب کننده ترین گزینه ها در بازار به شمار می رود. اگر از کاربران این گوشی هوشمند هستید و یا قصد خرید آن را دارید با خبرنگاران در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم تا برای پیدا کردن محصولات باکیفیت مورد احتیاج گوشی خود کار سختی نداشته باشید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S23 FE در خبرنگاران

مشخصات فنی گلکسی S23 FE سامسونگ

گلکسی S23 FE سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر 1450 نیت و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این پرچم دار مالی تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ است که همراه با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 8 مگاپیکسلی تله فوتو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم برداری 4K پشتیبانی می نماید. گلکسی S23 FE سامسونگ به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 25 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند قابلیت شارژ بی سیم نیز دارد و تا چهار سال به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند در پنج بخش می پردازیم: 1. قاب محافظ 2. گلس 3. محافظ دوربین گوشی 4. شارژر 5. جک هدفون

لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ؛ کاور محافظ

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber

اگر در پی خرید لوازم جانبی باکیفیت گلکسی S23 FE در بازار هستید، کاور لوکسار مدل Carbon Fiber گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می گردد. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPU، سیلیکون و فیبرکربن فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خطو خش ها از خود ارائه می دهد. دوام این محصول در حدی است که اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری نموده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می دهد. وزن این محصول حدود 30 گرم است و کاربران خیلی زود به آن عادت خواهند کرد. اگر نسبت به دوربین های گوشی حساس هستید و می خواهید احتمال آسیب رسیدن به آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید، این کاور با لبه های برجسته ای که برای دوربین ها دارد به راحتی می تواند از پس انجام این کار بیاید.

بعلاوه این موضوع در خصوص نمایشگر این گوشی نیز صدق می نماید. کاور لوکسار مدل Carbon Fiber تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را دارد، به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. خوشبختانه این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات، انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. درون این کاور حالت مشبکی دارد تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون انتقال دهد. بعلاوه به لطف فناوری اسپری روغن لاستیک، اثر انگشت روی این کاور نمی ماند.

کاور سامورایی مدل Classico

محصولات سامورایی با کیفیت بسیار خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و این قضیه در خصوص مدل Classico نیز به خوبی صادق است. این کاور محافظ تمام بخش های گوشی هوشمند شما را به طور کامل می پوشاند و از سه قسمت اصلی بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربنات و شیشه فشرده شده فراوری شده است. لبه های این قاب محافظ نیز طراحی برآمده ای دارند تا نمایشگر و دوربین گوشی هنگام قرار گرفتن روی سطوح صاف با زمین در تماس نباشند و آسیبی نبینند. این محصول حدود 50 گرم وزن دارد که خیلی زود به آن عادت می کنید. کیفیت طراحی این کاور بسیار عالی است و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان کم رنگ نمی گردد.

این محصول در پنل پشتی از ساختار مات بهره می برد و به لطف همین ویژگی کاربران نیازی نیست نگران بر جای ماندن لکه های چربی و اثر انگشت باشند. انعطاف پذیری این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE سامسونگ بسیار بالاست و همین نیز موجب می گردد تا فرآیند نصب و خارج سازی قاب از گوشی به هیچ عنوان سخت نباشد. این کاور که در 4 رنگ مجذوب کننده به فروش می رسد، برش های دقیق و بسیار ظریفی را روی بخش دکمه ها و پورت شارژ گوشی دارد تا کاربران برای استفاده از امکانات گوشی هیچ محدودیتی نداشته باشند. پوشش بیرونی این محصول به شکلی تعبیه شده که مانع از سر خوردن گوشی از روی دست کاربران می گردد.

کاور سامورایی مدل Magsafe Stand

یکی دیگر از کاورهای مجذوب کننده سامورایی، مدل Magsafe Stand است که ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اول از همه باید به وزن 50 گرمی این محصول اشاره کنیم که شاید در اولین روزهای استفاده، گوشی را برای کاربران سنگین کند، اما نگران این موضوع نباشید چرا که خیلی زود به این وزن عادت خواهید کرد. این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE سامسونگ، از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که مقاومت و دوام بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش ها از خودش نشان می دهد. این کاور محافظ سامورایی هم از دوربین های گوشی به خوبی مراقبت می نماید، لبه های برجسته ای دارد تا در صورت قرار دادن گوشی روی زمین آسیبی به نمایشگر وارد نگردد و مانع از ایجاد خط وخش روی پنل گوشی می گردد.

گل سرسبد ویژگی های این کاور محافظ، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم است که شما می توانید بدون اینکه گوشی را از قاب محافظش خارج کنید، به شارژ کردن آن به صورت بی سیم بپردازید. بعلاوه دور بخش مگ سیف این محصول، یک حلقه فلزی تعبیه شده که نقش یک استند را بازی می نماید که شما می توانید از تماشا فیلم لذت ببرید و یا برای تایپ کردن و چک کردن فضای مجازی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، حالت آهنربایی این حلقه آن را برای چسباندن به هولدرهای خودرو نیز مناسب می نماید. این محصول دارای 4 محافظ کپسولی در چهار گوشه کاور است که خاصیت ضربه گیری دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط و دسترسی آسان به درگاه ها اشاره نمود.

کاور سامسونگ مدل EF-ZS711

اگر در پی خرید یک کاور خاص، مجذوب کننده و در عین حال مقاوم برای گلکسی S23 FE خود هستید، کاور سامسونگ مدل EF-ZS711 گزینه ای است که با خرید آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این کاور محافظ که در واقع یک نوع کیف موبایل است، وزن حدود 81 گرمی دارد و در روزهای ابتدایی استفاده از آن احتمالاً سنگینی آن را احساس خواهید کرد. لایه داخلی این کاور در قسمت بدنه گوشی روکش میکروفیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های گوشی را در بر می گیرد و به گوشی هوشمند شما هیچ آسیبی نمی رساند. لایه بیرونی این کاور محافظ نیز به گونه ای طراحی شده که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید. این محصول از پلی کربنات فراوری شده و با توجه به دوام بسیار عالی که دارد، در اثر استفاده های طولانی مدت تغییر ظاهر نخواهد داد.

این کاور انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و باز و بسته کاور نیز به خوبی صورت می گیرد. روی بخش جلویی این کاور یک پنل تعبیه شده که بدون باز کردن کاور از هشدارها، اعلان ها و نوتیفیکیشن های گوشی شما را مطلع خواهد نمود. این کاور در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه ای ضخیم تر دارد و همین موضوع موجب شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد. این محصول از خاصیت آنتی باکتریال پشتیبانی می نماید و مانع از رشد باکتری ها و کثیف شدن گوشی شما خواهد شد. تمام درگاه ها و دکمه های گوشی با استفاده از این کاور محافظ باز هستند و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید.

کاور مدل magsafe کد 25

اگر دوست دارید که طراحی مجذوب کننده گوشی هوشمند شما از دید سایر کاربران پنهان نگردد، استفاده از کاور مدل magsafe کد 25 گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این کاور محافظ از پلاستیک نرم فراوری شده که انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و در دست گرفتن آن حس بسیار خوبی را به کاربران منتقل می نماید. این محصول حدود 30 گرم وزن دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. این قاب محافظ شفاف به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را راحت نموده است. این کاور به راحتی روی گوشی نصب می گردد و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و در صورت کثیفی به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید.

یکی از نگرانی های اساسی کاربران در هنگام خرید کاورهای با طراحی شفاف، زرد شدن آن ها در اثر استفاده زیاد است. اما این موضوع در خصوص این کاور محافظ به هیچ عنوان صدق نمی نماید و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. در کنار لنزهای این کاور محافظ کمی ارتفاع بالاتری دارد تا وقتی که گوشی را بر روی میز قرار می دهید، سطح لنزها با میز برخورد نکند و احتمال خط و خش کاهش پیدا کند. بعلاوه برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی استفاده کنید. در وسط این کاور، یک بخش برای شارژ بی سیم گوشی هوشمند شما در نظر گرفته شده تا برای شارژ کردن آن نیازی به خروج کیس نداشته باشید.

کاور اپیکوی مدل Puffy Puffer

کاورهای با طراحی پافر این روزها محبوبیت خوبی میان کاربران پیدا نموده اند و اگر شما هم جزو هواداران این کاورها هستید، کاور اپیکوی مدل Puffy Puffer شما را از خریدتان راضی خواهد نمود. بخش بیرونی این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE سامسونگ از جنس پلی استر و پلاستیک نرم فراوری شده که بسیار نرم هستند و شما با در دست گرفتن آن، حس خوبی پیدا خواهید کرد. این کاور دوام بسیار بالایی دارد و دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی و خوردگی در اثر استفاده زیاد نخواهد شد. لبه های اطراف نمایشگر و بعلاوه سیستم دوربین برای محافظت بیشتر، به شکل برآمده طراحی شده اند.

بعلاوه در صورت کثیفی، به راحتی می توان این کاور محافظ گلکسی S23 FE را با آب تمیز کرد. پوشش لبه و کناری این قاب از جنس TPU فراوری شده تا دوام بالایی را ارائه دهد. بعلاوه به لطف پوشش مناسبی که بین گوشی و کاور ایجاد می گردد، گرمای فراوری شده فضای کافی برای خروج از کیس را دارد و باتری گوشی شما آسیب نخواهید دید. این کاور اپیکوی به دقیق ترین شکل ممکن، قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی را پوشش داده و یک محافظت همه جانبه را به شما ارائه می دهد.

کاور اودین مدل Plated

کاور اودین مدل Plated، یک محصول بسیار مجذوب کننده در عین حال باکیفیت است که ظاهر خاصی به گوشی هوشمند شما می دهد و در عین حال از بخش های مختلف آن محافظت می نماید. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPU ساخته شده و وزن 50 گرمی آن شاید در ابتدای استفاده از آن، کمی وزن گوشی شما را سنگین کند، اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. پنل پشتی این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE پوششی براق تعبیه شده که لکه های اثر انگشت روی آن دیده می گردد و این موضوع شاید برای بعضی کاربران اذیت کننده باشد. حاشیه دور کاور از جنس سیلیکون بوده که نرمی و انعطاف پذیری مناسبی دارد و به خوبی دور گوشی می پیچد. ساختار ژله ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نگردد. این محصول استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط را نیز دارد.

لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ؛ محافظ نمایشگر

محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل H Plus Pro

این محافظ نمایشگر، یکی از برترین گلس های محافظ موجود در بازار است که از مرغوب ترین شیشه های ژاپنی AGC و با بهره گیری از فناوری نانو شرکت HARVES فراوری شده و در برابر انواع ضربات و خط وخش ها مقاومت خوبی نشان می دهد. این محصول وضوح و شفافیت عالی را به کاربران ارائه می دهد و با داشتن ضریب سختی 9H، قابلیت نصب آسان و بدون حباب خیال شما را راحت خواهد نمود. این گلس به گونه ای طراحی شده که اصلا باعث کاهش حساسیت لمس نمی گردد.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای بادیگارد مدل FS

این محافظ نمایشگر که نسبت به مدل قبلی قیمت بسیار مقرون به صرفه تری دارد، از تمام بخش های نمایشگر گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و بعلاوه عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است. بعلاوه این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 FE سامسونگ از پخش شدن شیشه در هنگام شکستن جلوگیری می نماید.

لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ؛ محافظ لنز دوربین

محافظ لنز دوربین اپیکوی مدل HD-ColorLenz

این محافظ لنز دوربین به لطف طراحی بسیار باریک و شفافیت بالایی که دارد، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی گذارد و عکس های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. این لنز دور فلزی با ضخامت فقط 0.4 میلی متری به صورت دقیق برش خورده و لکه های اثر انگشت را نیز به خود جذب نمی نماید.

محافظ لنز دوربین کوکونات مدل RNG Black

محافظ لنز دوربین کوکونات مدل RNG Black به طور دقیق و کاملاً ظریف روی سنسورهای دوربین گوشی هوشمند شما قرار می گیرد و هیچ بیرون زدگی خاصی ندارد. از جمله ویژگی های خوب این لوازم جانبی برتر گلکسی S23 F می توان به جلوگیری از انعکاس نور، جلوگیری از ایجاد خط و خش، مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت و نصب بدون حباب آن اشاره نمود.

لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ؛ شارژر

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

گلکسی S23 FE سامسونگ مانند دیگر گوشی های این شرکت بدون شارژر درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد و شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 برترین گزینه برای شارژ کردن این گوشی هوشمند است؛ شارژری که کاملاً اوریجینال بوده، از حداکثر سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی می نماید و با وزن 63 گرمی اش به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. این محصول از درگاه شارژ USB-C بهره می برد و به طور کاملاً ایمن گوشی هوشمند شما را شارژ می نماید.

لوازم جانبی گلکسی S23 FE سامسونگ؛ جک هدفون

مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری جوی روم مدل Ben Series

اگر اهل استفاده از هندزفری های سیمی هستید، با استفاده از مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری جوی روم مدل Ben Series این درگاه را به گوشی خود اضافه خواهید کرد. این مبدل باکیفیت جنس بسیار خوبی دارد و صدا را نیز به خوبی انتقال می دهد. جوی روم در این محصول خود از روکش TPE بهره برده که انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد و و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری یسیدو مدل YAU-19

این مبدل نیز کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و با روکش نایلونی بافته شده، تقویت شده و ضد کشش فراوری شده است. بعلاوه کانکتورهای آلومینیومی این محصول مجهز به محافظ پلاستیکی هستند و صدا را به خوبی ببین دو دستگاه انتقال می دهند.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2410

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S23 FE در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S23 FE در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید