اتحادیه اروپا تهاجمی تر می گردد

به گزارش مجله باهام، رئیس جدید کمیسیون اروپا که زمانی وزیر دفاع آلمان بود معتقد است اتحادیه اروپا باید زبان قدرت را بیاموزد چرا که نرم خویی دیگر جوابگوی تامین نیازهای اروپایی ها نیست.

اتحادیه اروپا تهاجمی تر می گردد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، اورزلا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: اتحادیه اروپا بیش از این نمی تواند به قدرت نرم بسنده کند و باید به تقویت منافع خود، توسعه بازوی امنیتی و همچنین تمرکز بر سیاست های تجاری بپردازد.

  • کاندیداهای کمیسیون اروپا؛ 13 زن، 14 مرد

او با تاکید بر لزوم تقویت اتحادیه اروپا به عنوان بستر تسامح و دموکراسی در دنیا پرآشوب کنونی، گفت: برگزیت موجب همبستگی کشورهای باقی مانده در این اتحادیه شد.

به گزارش رویترز، فون در لاین اضافه نمود: باید راه و روش اروپایی خودمان را در پیش بگیریم. قدرت نرم دیگر جوابگوی اروپایی ها چنانچه بخواهند صندلی خود را در دنیا امروز اثبات نمایند؛ نیست. اروپا باید زبان قدرت را بیاموزد.

او ادامه داد: این به معنای آن است که باید از یک سو وابستگی امنیتی به دیگران را کم کنیم و از سوی دیگر بر توانایی های خود نظیر تجارت با چین، تمرکز بیشتری کنیم. باید با توجه به منافع خارجی اتحادیه اروپا، چشم انداز راهبردی تری را در پیش بگیریم که این شامل توسعه اتحادیه اروپا از راه پیوستن کشورهای بالکان غربی نیز می گردد و از این بابت قوانین الحاق کشورها نیازمند اصلاحات است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 562

به "اتحادیه اروپا تهاجمی تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تهاجمی تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید