اجرای 30 برنامه فرهنگی و هنری در هفته رشت

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، مظفر نیکومنش نودهی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور شهردار در تشریح برنامه های هفته رشت برگزار گردید، گفت: هفته رشت زمینه ساز شرایطی برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر ظرفیت های مالی، تاریخی، فرهنگی و هنری شهر است تا از این طریق بتوان داشته هایمان را به همه بشناسانیم.

اجرای 30 برنامه فرهنگی و هنری در هفته رشت

وی با اشاره به برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی و هنری همزمان با هفته رشت توضیح داد: متاسفانه سطح آگاهی مردم سایر استان ها نسبت به شهر رشت بسیار پایین است و از این شهر به عنوان گذرگاه استفاده می گردد در حالی که برگزاری این هفته می تواند ضمن بالا بردن آگاهی مردم نسبت به ظرفیت های این شهر، رشت را به محلی برای اقامت گردشگران و توسعه صنعت گردشگری تبدیل کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بیان کرد: گلباران مزار شهدا و شهید جنگل، ملاقات با خانواده شهدای مدافع حرم، برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی، هنری و صنایع دستی، اجرای نمایش های خیابانی، برگزاری جشن های مولودی خوانی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضور با شکوه در راهپیمایی روز نهم دی ماه از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته رشت است.

نیکومنش همچنین از نامگذاری روز دوازدهم دی ماه به عنوان روز رشت اطلاع داد و گفت: برنامه های هفته رشت با برگزاری جشن باشکوهی با حضور هنرمندان شاخص گیلانی در روز دوازدهم دی ماه انتها می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 926

به "اجرای 30 برنامه فرهنگی و هنری در هفته رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 30 برنامه فرهنگی و هنری در هفته رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید