احمق نیستم، دروغ را تمام کنید و به من احترام بگذارید

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید یک برنامه ریزی حرفه ای داشته باشیم و افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند و مانع پیشرفت این باشگاه می شوند این باشگاه را ترک نمایند.

احمق نیستم، دروغ را تمام کنید و به من احترام بگذارید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران گفت: بخاطر این سه امتیاز به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. نیمه دوم برنامه داشتیم که گل های بیشتری بزنیم اما 10 نفره شدیم و بازی پیچیده شد و به لطف بازیکنان و حمایت هواداران سه امتیاز را گرفتیم.

* ترجیح می دهم به جای جذب بازیکن خارجی طلب بازیکنان پرداخت گردد

وی در خصوص اینکه ظاهراً قرار است هافبک و مهاجم خارجی جدید جذب کنید، مطرح کرد: بعد از بازی ترجیح می دهیم راجع به این مسئله حرف نزنم ما درخواست کردیم بازیکنان جدیدی به ما اضافه شوند. مدیر باشگاه هم به من گفت با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدیم اما ترجیح می دهم به جای این کار بازیکن ایرانی به ما ملحق گردد و پولی که قرار است به بازیکن خارجی بدهند به بازیکنان ایرانی پرداخت گردد. ما خارجی ها هنوز دریافتی از باشگاه نداشته ایم و ترجیح می دهم به جای جذب بازیکن خارجی طلب بازیکن ها پرداخت گردد. امیدوارم قبل از شروع تمرینات برای نیم فصل دوم مسائل اقتصادی حل گردد و پاداش ها و مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت گردد.

* برای رسیدن به اهداف حمایت باشگاه ضروری است

کالدرون ادامه داد: به بازیکن خارجی احتیاجی نداریم و بودجه باشگاه باید صرف بازیکن داخلی گردد. از روز 6 ژانویه بازیکنان خارجی باید سر تمرین تیم حضور پیدا نمایند.

درادامه صحبت های سرمربی پرسپولیس مترجم این تیم گفت: آقای کالدرون 6 ماه با تمام وجود با تمام مسائل کار کرد.

سرمربی سرخپوشان تاکید نمود: بدون درخواست چیزی مسائل را پشت سر گذاشتم و هواداران حمایت کردند ولی ما هنوز نتوانستیم آن شادی که لیاقت این هواداران است را به آنها بدهیم. همه اینها باعث شد تا حمایت و لطف هواداران را داشته باشیم. برای رسیدن به اهداف حمایت باشگاه ضروری است.

* حس می کنم باشگاه می گوید من بروم ولی نمی خواهم باشگاه را ترک کنم

وی اضافه نمود: به خاطر رفتاری که با من شد حس می کنم که باشگاه می گوید که من بروم ولی من نمی خواهم این باشگاه را ترک کنم. یکسری شرایط دارم و باید سازماندهی جوری شکل بگیرد که در خور هواداران باشد. ما باید یک برنامه ریزی حرفه ای داشته باشیم و افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند و مانع پیشرفت این باشگاه می شوند این باشگاه را ترک نمایند.

* رفتارهایی که با من شد شایسته نبود

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه بارها گفته اید افرادی از داخل باشگاه می خواهند که شما بروید و با شما خوب رفتار نکردند آیا بهتر نیست در این مورد شفاف تر صحبت کنید، گفت: افراد باید حرفه ای باشند. این سازماندهی و برنامه ریزی حرفه ای نیست. رفتارهایی که با من شد خوب و شایسته نبود. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون نشان داد که زمین تمرین آماده می نماید، دروازه را هل می دهد آن هم بازیکنی که دو دوره در فینال جام جهانی حضور داشته. من به احترام هواداران و بازیکنان این کارها را کردم و چیزی برای خودم نخواستم و چیزی نگفتم شما هم نتیجه اش را می بینید اگر مهاجم خارجی داشتیم و هشت گل می زد اکنون 10 امتیاز از تیم های دیگر بیشتر داشتیم.

* از مسئولان خواهش می کنم به منافع شخصی خودشان فکر ننمایند

کالدرون توضیح داد: از مدیر باشگاه و وزارتخانه می خواهم که سازماندهی در خور بازیکنان و هواداران پرسپولیس داشته باشد. شما رسانه ها باید به آینده فوتبال کشورتان یاری کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد. فوتبال ایران می تواند خیلی بهتر گردد و کیفیت دارد. پس از مسئولان خواهش می کنم به منافع شخصی خودشان فکر ننمایند و به فکر منافع جمع باشند. نباید اجازه بدهید این افراد قدرت پیدا کند من متواضعانه و صادقانه کار نموده ام.

* من احمق نیستم، آنچه در موبایل ها می بینید حقیقت ندارد

وی اضافه نمود: ما یک تیم بودیم هر کسی در این تیم بازی می کرد ما برنده می شدیم این یعنی یک پایه برای تبدیل شدن به بهترین تیم آسیا؛ ما یک تیم خوب فوتبال داریم. هواداران و بازیکنان خوبی داریم اما من به حمایت باشگاه احتیاج دارم. شش ماه است که با من حرف می زنند و می گویند ان شاءالله فردا! آن چیزی که می بینید و می شنوید و در موبایل ها می بینید و می خوانید حقیقت ندارد. من احمق نیستم رزومه ام به عنوان بازیکن و مربی تعیین است و من آدم احمقی نیستم.

* دیگر دروغ ها تمام گردد، می خواهم به من احترام بگذارند

سرمربی پرسپولیس با اشاره به علاقه مند شدنش به تیم پرسپولیس و هوادارانش گفت: من عاشق این مردم و تیمم شده ام اما دیگر نمی توانم تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان تیم در ارتباط خواهم بود. امیدوارم طلب سال های گذشته بازیکنان پرداخت گردد. پولی که می خواهند برای خرید بازیکن خارجی بدهند را پرداخت ننمایند. من می گویم بازیکن خارجی نمی خواهم و مسئولیتش را هم می پذیرم برایم دو بازیکن ایرانی بگیرند. دیگر دروغ ها تمام گردد می خواهم به من احترام بگذارند شش ماه به من احترام نگذاشتند.

* تنها چیزی که دریافت کردم بی احترامی بود

کالدرون در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آیا گلایه شما نسبت به پاداش باشگاه است، گفت: نه، من پول قراردادم را نگرفته ام. برای این باشگاه جانم را گذاشته ام. تنها چیزی که دریافت کردم بی احترامی بود.

سرمربی پرسپولیس با ناراحتی نشست خبری را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 754

به "احمق نیستم، دروغ را تمام کنید و به من احترام بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمق نیستم، دروغ را تمام کنید و به من احترام بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید