ادامه روند رطوبت هوا در برخی شهرهای خوزستان تا اواخر هفته آینده

به گزارش مجله باهام، محمد سبزه زاری در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اکثر نقاط استان با پدیده شرجی یا افزایش رطوبت روبرو بود که روند افزایش رطوبت به ویژه در نوار ساحلی و شرقی با شدت و ضعف تا اواخر هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

ادامه روند رطوبت هوا در برخی شهرهای خوزستان تا اواخر هفته آینده

وی اضافه کرد: امروز بعداز ظهر برای ساعاتی افزایش سرعت وزش باد، تغییر سوی جریانات و شمال غربی شدن آن و در نتیجه احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در بخش های غربی، جنوبی و بعضا مرکزی استان را فراهم می نماید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: طی امروز افزایش یک تا دو درجه ای دما به استثناء بخش هایی از نوار ساحلی و شرق استان مورد انتظار است.

سبزه زاری اطلاع داد: امروز صبح در آبادان سمت باد غربی و شمال غربی بود و دید کمتر از چهار کیلومتر گزارش گردیده که ناشی از دود بخش هور العظیم بوده است، همچنین محتمل است فردا صبح نیز وضعیت جوی آبادان همینگونه باشد.

وی در خصوص میزان رطوبت شهرهای مختلف خوزستان مطرح کرد: حداکثر رطوبت امروز صبح متعلق به شهرستان ماهشهر با 89 درصد رطوبت بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان نمود: حداکثر و حداقل استان طی 24 ساعته گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با دمای هوای 47.4 درجه سانتیگراد و شهر ایذه با دمای هوای 20.9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش گردیده است.

وی در سرانجام گفت: طی همین مدت حداقل دمای شهر اهواز 27.6 و حداکثر 46.7 درجه سانتیگراد گزارش گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 42

به "ادامه روند رطوبت هوا در برخی شهرهای خوزستان تا اواخر هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه روند رطوبت هوا در برخی شهرهای خوزستان تا اواخر هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید