اردکانیان درباره دلایل خاموشی ها به مجلس گزارش می دهد

به گزارش مجله باهام، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز یکشنبه با حضور در جلسه علنی درباره دلایل خاموشیها به نمایندگان گزارش می دهد.

اردکانیان درباره دلایل خاموشی ها به مجلس گزارش می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، گزارش رضا اردکانیان وزیر نیرو در خصوص علل خاموشی های اخیر برق در کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران و گزارش کمیسیون عمران در خصوص لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفته است.

همچنین گزارش آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار امروز مجلس است.

گزارش کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی، گزارش این کمیسیون در خصوص لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و بررسی گزارش اقتصادی در خصوص لایحه اصلاح ماده (8) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در دستور کار امروز قرار گرفته است.

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص بررسی شرایط صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران نیز برای دستور کار امروز پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص موارد اعلامی نقض اصول(77) و(125) قانون اساسی در موضوع سند 2030 و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند از دیگر مواردی است که در دستور کار امروز جلسه علنی پیش بینی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1773

به "اردکانیان درباره دلایل خاموشی ها به مجلس گزارش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردکانیان درباره دلایل خاموشی ها به مجلس گزارش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید