ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق کشور

به گزارش مجله باهام، تهران (پانا) - در پی وقوع سیل هفته گذشته در منطقه های از شرق و جنوب کشور، از شب گذشته ارسال محموله های بنیاد مستضعفان شامل 15 هزار بسته معیشتی به منطقه ها سیل زده 3 استان فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شد. همچنین با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، 5 میلیارد تومان دیگر برای جبران خسارت سیل به منطقه بیرم در جنوب فارس تخصیص داده شد.

ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق کشور

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان،وحید خاوئی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات ارسال این محموله ها اظهار کرد: در پی وقوع سیل هفته گذشته در منطقه های از جنوب و شرق کشور و نیاز هموطنانمان در منطقه ها سیل زده به حمایت های معیشتی، بنیاد مستضعفان ارسال محموله های کمک های معیشتی را برای سیل زدگان جنوب استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان از شب گذشته آغاز کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان اضافه کرد: شب گذشته نخستین محموله شامل 5 هزار بسته معیشتی به این منطقه ها اعزام شد و مجموعا 15 هزار بسته معیشتی برای این منطقه ها ارسال می شود.

وی گفت: این بسته ها در هریک از این منطقه ها در اختیار نیروهای امدادی و گروه های جهادی حاضر در این منطقه ها قرار می گیرد تا با همکاری نیروهای امدادی میان خانواده های سیل زده توزیع شود.

به گفته خاوئی ارزش هریک از این بسته های معیشتی بیش از 500 هزار تومان است.

پیش از این نیز سید پرویز فتاح از تخصیص 45 میلیارد تومان کمک این بنیاد برای جبران بخشی از خسارت وارده به لوازم خانگی سیل زدگان این 3 استان و همچنین تامین تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی منطقه ها آسیب دیده از سیل از طریق بنیاد مستضعفان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2062

به "ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به منطقه ها سیل زده جنوب و شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید