استقلال نابود شدنی نیست، مدیران بله قربان گو آفت آبی ها هستند

به گزارش مجله باهام، محسن گروسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال در همه این سالهای اخیر از افرادی ضربه می خورد که با رأی مردم رفتند سر کار و حالا چوب آن را تیم ما می خورد. این آقایان از پایه و اساس با استقلال مشکل دارند و هدف شأن نابودی این تیم است. این را من نمی گویم بلکه رفتار آنها و سیاست هایی که در قبال تیم دارند می گوید. این تیم را کردند مثل بچه های سرراهی و هرکس در دولت به خودش اجازه می دهد هر بلایی که می خواهد سر آن بیاورد. هدفشان نابود کردن تیم استقلال است، اما باید این را بدانند که استقلال نابود شدنی نیست چون ریشه و اصالت دارد.

استقلال نابود شدنی نیست، مدیران بله قربان گو آفت آبی ها هستند

وی افزود: وزارت ورزش مدیرانی برای استقلال تعیین می کند که هیچ اختیاری از خود ندارند و مجری اوامر خودشان هستند. در واقع مدیران استقلال مدیر نیستند، بلکه مجری هستند. مجری اوامری که به آنها دیکته می شود. تا زمانی که این مدیران بله قربان گو در این باشگاه مسئولیت دارند هیچ تغییری در شرایط ایجاد نمی شود. مدیران بله قربان گو آفت استقلال هستند و باید جای خود را به مدیران متخصص و از جنس استقلال بدهند. مدیرانی باتجربه و قاطع که گوش به فرمان معاونین و مشاوران وزارت ورزش نباشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استنباط من این است که انگار تعدادی از وزیران به جای رسیدگی به حوزه های وزارتی خود، به فکر ضربه زدن به استقلال هستند. سالهاست به استقلال ظلم می شود. از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گرفته تا مدیران فرمایشی و بله قربان گویی که در این تیم سِمت گرفته اند. همه به دنبال نابودی این تیم بودند.

گروسی تاکید کرد: وقتی در قبال تخلف احتمالی هر تیم ایرانی می بینیم همه دولت و فدراسیون دست به کار می شوند تا از حق آن دفاع کنند که البته کار درستی هم هست، اما همین فدراسیون اجازه بازی کردن به بازیکن استقلال در لیگ آسیا را در حالی نمی دهد که AFC مجوز آن را صادر کرده، چه باید گفت و چه قضاوتی باید کرد؟ آیا این ظلم نیست؟

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: 41 سال پیش مردم ایران انقلاب کردند که ظلم و تبعیض جای خود را به عدل و انصاف بدهد. نیمی از مردم ایران هوادار استقلال هستند و این درست نیست که در حق آنها ظلم شود. ما نمی گوییم جانب تیم ما را نگه دارید. ما می گوئیم شما عدالت و انصاف را برقرار کنید، تبعیض قائل نشوید و برای همه تیم ها شرایط برابر ایجاد کنید، ما خودمان حق مان را می گیریم. ما برای قهرمان شدن نیاز به حمایت های جانبدارانه نداریم. استقلال تیمی است که در همه سال هایی که مورد ظلم و تبعیض قرار گرفته باز هم مدعی بوده است.

وی بیان داشت: در این سه چهار سال اخیر هرگاه مسئله ای برای پرسپولیس پیش آمده دولت با همه ظرفیتش به حمایت از آن آمده و در مقابل هرکس توانسته به استقلال لگد زده. مردم اینها را می بینند و متوجه هستند.

گروسی در خاتمه گفت: بار دیگر تاکید می کنم که این تیم نابود شدنی نیست چون اصالت و ریشه دارد و ده ها میلیون هوادار پشت آن هستند. فکر نابودی استقلال را از ذهن خود بیرون کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1376

به "استقلال نابود شدنی نیست، مدیران بله قربان گو آفت آبی ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نابود شدنی نیست، مدیران بله قربان گو آفت آبی ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید