اشتباه 5000 دلاری گوگل و خطا در ارسال

به گزارش مجله باهام، گوگل دستگاه های زیادی را به وسیله فروشگاه های خود در سراسر دنیا به فروش می رساند و از همین رو، دور از انتظار نیست که اشتباه پیش آید. اما خوشبختانه این بار اشتباه 5000 دلاری گوگل چندان به ضرر آنها تمام نشد.

اشتباه 5000 دلاری گوگل و خطا در ارسال

ماجرای اشتباه 5000 دلاری گوگل

کاربری به تازگی یک گوشی پیکسل 4 گوگل در رنگ مشکی (Just Black) سفارش داده است، اما گوگل به جای یک گوشی، تعدادی دستگاه به ارزش 5000 دلار برای او ارسال می نماید. این کاربر در حساب ردیت خود ماجرا اشتباه پیش آمده در ارسال گوشی پیکسل خود را تعریف کرد. او گفت که تنها یک گوشی پیکسل 4 مسئله ای را در حراج به قیمت 500 دلار خریداری نموده بود، اما زمانیکه بسته رسید، در آن 10 گوشی پیکسل قرار گرفته بود. این یعنی ارزش این گوشی در حالت غیر حراج بالاتر از 5000 دلار هم میشد.

او در فکر نگه داشتن همه این گوشی ها بود و جالب است بدانید که از نظر قانونی در ایالات متحده او مجاز به انجام چنین کاری است. اما همسر او از راه رسید و پیشنهاد داد که صادق باشد و این گوشی ها را به گوگل بازگرداند. این کاربر ردیت گفت:

برای یک لحظه حس کردم که لاتاری برنده شدم، اما این فقط یه لحظه بود. چراکه فرشته روی شونه ام و همسرم از راه رسیدند و من فهمیدم که فقط یک انتخاب دارم.

البته کار خیر آنها و بازگشت گوشی های خریداری نشده، پر دردسرتر از آن چیزی بود که این زوج انتظار آن را داشتند. گوگل در ابتدا از این کاربر ردیت خواست تا از بسته ارسال شده و گوشی های اضافه عکس بگیرد. پس از دو روز آنها به او اطلاع دادند که ارسال بسته اشتباه بوده است و با FedEx برای بازگشت آنها هماهنگ شده است. اما رسید ارسال کالا، تنها 8 گوشی قید شده بود و به یک گوشی اضافه دیگر اشاره ای نشده بود.

در نهایت پس از کش و قوس های فراوان گوشی نهم هم به گوگل بازگردانده شد و این کاربر ردیت با یک گوشی پیکسل 4 مشکی که سفارش داده بود، باقی ماند. راستا بازگرداندن گوشی ها سخت تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت و شاید اگر از ابتدا از آن باخبر بودند، از آن صرف نظر می کردند. اما در خاتمه ماجرا، کار درست انجام شد و گوشی های خریداری نشده به صاحب اصلی بازگشت.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1106

به "اشتباه 5000 دلاری گوگل و خطا در ارسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه 5000 دلاری گوگل و خطا در ارسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید