اطلاعات کامل رستوران های معروف بانکوک

به گزارش مجله باهام، رستوران های بانکوک

غذاهای تایلندی یکی از خوشمزه ترین غذاهای آسیایی است و اگر خواستید طعم آن ها را امتحان کنید با منویی متنوع از سالادها، سوپ ها، کاری ها، گوشت های سرخ نموده، غذاهای دریایی و دسرهای لذیذ با طعم هایی باورنکردنی و متفاوت رویرو می شوید. بانکوک، بهشت غذا دوستان نه فقط بهترین غذاهای تایلندی را دارد بلکه در آن می توانید طعم غذاهای دیگر نقاط جهان را هم بچشید. می خواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین رستوران های بانکوک ، خبرنگاران را همراهی کنید.

اطلاعات کامل رستوران های معروف بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رستوران بلو الفنت (Blue Elephent)

رستوران بلو الفنت در قصری جذاب قرار گرفته است که ساختمانش برای دوره استعماری بانکوک است. در این رستوران هم می توانید انواع غذاهای تایلندی را سفارش دهید و هم در کلاس های آشپزی شرکت کنید چون این رستوران یکی از بهترین کلاس های آشپزی بانکوک را دارد. در این رستوران انتظار غذاهایی خوشمزه و باکیفیت را داشته باشید و خودتان را برای شام یا ناهاری لذتبخش آماده کنید. این رستوران شعبه دیگری هم در شهر لندن دارد و برای یک وعده غذای آن باید چیزی حدود 1500 بات هزینه کنید، این مبلغ را می توانید با کارت اعتباری هم پرداخت کنید. رستوران بلو الفنت هر روز از ساعت 11:30 صبح تا 2:30 ظهر برای وعده ناهار و 6:30 عصر تا 10:30 شب برای وعده شام باز می گردد.

رستوران ماها ناگا (Maha Naga)

این رستوران مدرن که در داون تاون بانکوک قرار گرفته است غذاهای سنتی را با آب و تابی مدرن می پزد تا با اشتیاق بیشتری غذاهای سنتی را امتحان کنید. در این رستوران یا می توانید غذای خود را در بیرون زیر نور شمع و یا در فضای داخلی رستوران که با دکوراسیونی مراکشی تزئین شده میل کنید. غذاهای کاری و سوپ این رستوران به ویژه غذای توم یای گای خیلی خوشمزه است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید. این رستوران هر روز از ساعت 5:30 عصر تا نیمه شب باز و هزینه غذا در آن حدود 1000 بات است.

رستوران سالا ریم نام (Sala Rim Naam)

این رستوران در واقع بخشی از هتل ماندارین اوریانتال است ولی در آلاچیقی سرسبز در کنار رودخانه چائوفرایا قرار گرفته است. در این رستوران ازساعت 8:30 تا 9:30 شب می توانید در حالی که از طعم غذاهای عالی تایلندی لذت می برید مراسم سنتی تایلندی را هم تماشا کنید. در این رستوران یا می توانید بر روی تشک های سنتی تایلندی بنشینید و یا می توانید غذای خود را روی میز و جایگاه میل کنید. این محل هر روز برای ناهار از 12 تا 2 ظهر و برای شام از 7 تا 10:30 شب باز است و برای یک وعده غذا باید حدود 2000 بات پول خرج کنید

رستوران هارمونیک (Harmonique)

این رستوران با فضای صمیمی و آرامش بخش خود در خانه قدیمی چینی که پر از وسایل قدیمی و گیاهان مختلف است قرار گرفته است. در آشپزخانه تایلندی این رستوران بیشتر غذاهای دریایی سرو می گردد و اگر خواستید این رستوران را برای ناهار یا شامی خوشمزه انتخاب کنید باید هر روز صبح از ساعت 11 صبح تا 10 شب به این رستوران بیایید و 500 تا 750 بات برای هر وعده غذا پول دهید.

منبع: telegraph.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 410

به "اطلاعات کامل رستوران های معروف بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کامل رستوران های معروف بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید