اقامتی هیجان انگیز در هتل معلق واقع در کوهستان مرتفع پرو، عکس

به گزارش مجله باهام، خطر سرگیجه! این هتل معلق که Natura Vive Skylodge نام دارد و در منطقه کاسکوی کشور پرو واقع شده است، چشم اندازی حیرت انگیز از دره ای که در زیر آن قرار گرفته است به مهمانان خود می دهد. تنها راه دسترسی به این هتل صعود از کوه، پیاده روی و استفاده از زیپ لاین است، اما به طور قطع ارزش این همه زحمت را دارد.

اقامتی هیجان انگیز در هتل معلق واقع در کوهستان مرتفع پرو، عکس

از آنجا چیزهای زیادی برای تماشا وجود دارد، از جمله عظیم ترین جاذبه گردشگری پرو یعنی شهر باستانی ماچو پیچو که تنها 12 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 400 متر بالا رفتن از ویا فراتا، یک جهت کوهستانی با جا پای ایمن که درون صخره ها ساخته شده و پایین آمدن از کوه با استفاده از 6 زیپ لاین، خود یک ماجراجویی تمام عیار است.

مهمانان قبلی این هتل اقامت خود در آن را ماجراجویی منحصر به فردی عنوان کردند که تجربه کاملاً تازه ای از خوابیدن در زیر آسمان شب را برای آن ها فراهم کرد.

به گفته آن ها ستارگان و ماه از آن کپسول های شیشه ای هتل بسیار نزدیک به نظر می رسیدند، امری که جو فضاگونه فراموش نشدنی را ایجاد می کرد.

در کپسول غذاخوری این هتل می توانید هم از غذاهای محلی پرو لذت ببرید و هم از چشم انداز استثنایی آن. کپسول های غذاخوری برای صرف ناهار باز می شوند حتی اگر قصد اقامت در این هتل را نداشته باشید.

برای آنکه بتوانید غذای خود را با چشم انداز فوق العاده این منطقه میل کنید باز هم باید از کوه بالا بروید اما معنایش آن است که دیگر لازم نیست به خاطر دسر اضافه بعد از غذا احساس گناه کنید. در این هتل خدمات عکاسی هم ارائه می گردد تا از این تجربه منحصر به فرد سوغاتی برای خود داشته باشید.

اگر ترس از ارتفاع نداشته باشید این هتل پرماجرا شاید بهترین خواب شبانه ای که تا به حال داشته اید را نصیب تان کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1579

به "اقامتی هیجان انگیز در هتل معلق واقع در کوهستان مرتفع پرو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی هیجان انگیز در هتل معلق واقع در کوهستان مرتفع پرو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید