امدادرسانی به 40 خودرو گرفتار در سیلاب چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله باهام، در پی بارش های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری، به 40 خودرو گرفتار در سیلاب جاده بروجن به خوزستان امدادرسانی شد.

امدادرسانی به 40 خودرو گرفتار در سیلاب چهارمحال و بختیاری

سعید عباسیان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با اشاره به بارش های شامگاه یکشنبه و جاری شدن سیل گفت: با کمک نیرو های امدادی این جمعیت، 40 خودرو گرفتار در سیلاب جاده بروجن به خوزستان در محدوده تونل الغدیر نجات یافتند.

وی تاکید کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی و ریزش کوه اطراف تونل الغدیر در جاده بروجن به خوزستان و بسته شدن جاده، این خودروها گرفتار شدند.

وی اضافه نمود: پنج نفر امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در قالب یک گروه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات از گدارکبک این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

عباسیان شرح داد: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با بهره گیری از تجهیزات انفرادی اقدام به بازکردن جهت و انتقال سرنشینان خودرو های گرفتار در سیلاب به محل امن اطراف جاده کردند.

بیشتر بخوانید

وی یادآور شد: همچنین به علت جاری شدن سیل در روستا های شهرستان لردگان هم اکنون دو گروه امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن به منظور امدادرسانی و پشتیبانی به لردگان اعزام شده اند.

خبرنگاران چهارمحال و بختکمک شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2221

به "امدادرسانی به 40 خودرو گرفتار در سیلاب چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 40 خودرو گرفتار در سیلاب چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید