انتخاب سرویس های سوپر اپ اسنپ با توجه به احتیاج کاربران

به گزارش مجله باهام، دنیا رنگارنگ تبلیغات همیشه در گوشه و کنار شهر پیشنهاد خود را برای جذب مخاطب پیش می کشد و در جست وجوی مخاطبانش است. در این میان اما تبلیغی برنده می گردد که بتواند برای مدتی هرچند کوتاه ذهن بیننده را درگیر کند و آنقدر گیرا و روان باشد که بیشترین تاثیر را بر مخاطبانش بگذارد. این روزها، کمپین جدید مجموعه اسنپ با عنوان اسنپ جوابه که به معرفی خدمات متنوع این سوپر اپ می پردازد در حال برگزاری است. در ادامه، در گفت وگو با میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، نیم نگاهی به این کمپین عظیم می اندازیم و ابعاد مختلف آن را آنالیز می کنیم.

انتخاب سرویس های سوپر اپ اسنپ با توجه به احتیاج کاربران

چرا اسنپ همواره جوابه؟

به گفته میثم ملاشریفی، امروز اسنپ فقط یک تاکسی اینترنتی نیست. این سوپر اپلیکیشن با سبد متنوعی از خدمات و سرویس ها به وسیله شعار تبلیغاتی تازه خود میخواهد برای مخاطبانش جا بیندازد که اسنپ احتیاج آنها را بی پاسخ نمی گذارد. در این کمپین تبلیغاتی که در سراسر ایران برپا شده شعار اسنپ جوابه به عنوان حلقه ارتباطی بین خدمات مختلف اسنپ و کاربرانش عمل می نماید.

معاون بازاریابی گروه اسنپ هدف اصلی از اجرای کمپین اسنپ جوابه را اینطور شرح می دهد: سبد محصولات ما در حال حاضر فراتر از چیزی است که در ذهن اغلب مردم جا افتاده. امروز ماموریت ما در تیم بازاریابی اسنپ این است که در ذهن مخاطبان مان جا بیندازیم اسنپ یک سوپر اپلیکیشن با سرویس های متنوع است و برای بسیاری از احتیاجهای روزمره خود می توانند از خدمات آن استفاده نمایند.

شریفی، با اشاره به اینکه ایده سوپر اپ در جهان بی سابقه نیست و امروز به عنوان یک راه حل بهینه شناخته می گردد، ادامه می دهد: کشور ما هنوز با دیجیتالیزه شدن فاصله دارد و سوپر اپ ها یکی از راه حلهایی هستند که می توانند به مردم در جهت دستیابی به زندگی دیجیتال یاری نمایند. خوشبختانه زیرساخت های مورد احتیاج برای توسعه این اپلیکیشن در ایران وجود داشت و اسنپ با دانش فنی و مدیریتی خود توانست از این بستر یکپارچه برای ارائه خدمات مورد احتیاج مردم استفاده کند. در کمپین اسنپ جوابه قصد داریم به افراد آموزش دهیم که دیگر احتیاج نیست برای خرید بلیت هواپیما یا صحبت با پزشک مشاور خود از خانه خارج شوند. امروز همه ما می توانیم فقط با چند کلیک ساده بسیاری از احتیاجهای روزمره خود را با هزینه کمتر برطرف کنیم.

ملاشریفی ساده سازی فرایندها را عامل اصلی کاهش هزینه ها می داند و می گوید: جهانی تکنولوژی کارها را ساده و در وقت افراد صرفه جویی می نماید. این راحتی و سرعت باعث می گردد که مثلا برای دریافت یک مشاوره پزشکی مجبور نباشید هزینه حمل ونقل بدهید و پزشکتان هم از اجاره مطب بی احتیاج می گردد. به پشتوانه بهینه سازی همین فرایندهاست که می تونیم کاهش هزینه ها و ارائه قیمت مناسب را داشته باشیم.

چشم انداز سوپر اپ اسنپ

اما به نظر شما سوپر اپ اسنپ تا کجا قرار است عظیم گردد، میثم ملاشریفی در پاسخ به اینکه آیا در نهایت قرار است گستردگی خدمات اسنپ از الگوی منظمی پیروی کند یا هر کسب وکاری امکان ورود به این اپلیکیشن را دارد می گوید: احتیاج بازار اصلی ترین عامل برای اضافه شدن یک خدمت به سوپر اپ اسنپ محسوب می گردد. تیمی حرفه ای در اسنپ مسئولیت انجام تحقیقات بازار را برعهده دارند و وظیفه شان سنجش و تحلیل احتیاج مشتری است.

معاون بازاریابی گروه اسنپ ادامه می دهد: اسنپ در اضافه کردن هر سرویس، پیش از در نظر دریافت منافع کسب وکار به خواست مشتری می اندیشد و اطمینان داشته باشید که هر جا نفع مشتری برای شما اولویت باشد کسب وکارتان هم رونق می گیرد. مثال این موضوع اضافه کردن سرویس دکتر در اوج شیوع بیماری کرونا در ایران بود. با اضافه شدن هر سرویس به مجموعه اسنپ، ماموریت ما تازه آغاز می گردد و با همه توان کوشش می کنیم که آن را تا حد امکان با احتیاج مشتری همسو کنیم و به این ترتیب زمینه رشد کسب وکاری که روزی کوچک بود هم فراهم می گردد.

اپلیکیشن کمتر، زندگی بهتر

ملاشریفی در پاسخ به اینکه آیا تنوع خدمات اسنپ باعث تحت الشعاع قرار دریافت رضایت مشتری نمی گردد، می گوید: اتفاقا برعکس باعث افزایش رضایتمندی مشتریان شده است. امروز تیم اسنپ پتانسیلی دارد که می تواند از آن برای رشد و بهبود خدمت رسانی کسب وکارهای کوچکتر بهره بگیرد و به افزایش رضایت مشتریان آنها و در عین حال برطرف احتیاجهای کاربران وفادار و سابق خودش یاری کند.

اگر چند سال پیش می شنیدید که یک روز تمامی احتیاجهای تان از خرید غذا و بلیت گرفته تا رزرو هتل و درخواست تاکسی و دریافت مشاوره پزشکی به صورت آنلاین و یکجا برطرف می گردد و دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری نیست احتمالا باور نمی کردید. معاون بازاریابی گروه اسنپ درباره اینکه ادغام اپلیکیشن ها چه تاثیری بر زندگی افراد دارد شرح می دهد: جهانی آنلاین، حالا خیلی بیشتر از حد تصور، فضای زندگی ما را قبضه نموده است. بستر اغلب روابط ما با دیگران در شبکه های اجتماعی شکل می گیرد، اخبار را از رسانه های آنلاین دنبال می کنیم و زندگی مان در جهانی مجازی جریان دارد. فارغ از این که وابستگی به جهانی آنلاین تا چه اندازه مطلوب و توجیه پذیر است، تحولات دیجیتالی اجرا شده از چندین سال پیش تا امروز آدم ها را با فضای جدیدی روبه رو نموده که بخشی از وظیفه آن سهل و آسان تر کردن زندگی مدرن است. در این جهت تولد سوپر اپلیکیشن ها، یکی از راه حلهایی است که به این سهولت دسترسی پاسخ می دهد.

اینطور که به نظر می رسد کمپین 360 درجه اسنپ، با استفاده از تبلیغات محیطی و آنلاین، در پی ایجاد حس تمایز در ذهن مخاطبانش است. باید منتظر ماند و دید که تیم تبلیغات گروه اسنپ در این جهت تا چه حد پیروز خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1361

به "انتخاب سرویس های سوپر اپ اسنپ با توجه به احتیاج کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سرویس های سوپر اپ اسنپ با توجه به احتیاج کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید