انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی

به گزارش مجله باهام، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از 2173 دستگاه ترددشمار جاده ای، نسبت به روز قبل 11.9 درصد افزایش نشان می دهد.

انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

افزایش 12 درصدی ترافیک راه ها

مدیر مرکز مدیریت راه های کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از 2173 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 11.9 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 19.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

وی شرح داد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج، ثبت شد.

انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی

آشوری یادآور شد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به اینکه محور خرامه - مرودشت در استان فارس به علت شکستگی پل تا اطلاع بعدی مسدود است، گفت: همچنین محور خرم آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس

وی اعلام نمود: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در جهت رفت و برگشت روان است.

آشوری با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

آشوری اعلام نمود: راننده ها در محورهای کوهستانی و برف گیر، حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1506

به "انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید