اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/قم بعضی از آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا وسیما استان قم به نمایش عمومی در آمد و مورد نقد و آنالیز نهاده شد.

اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا applyabroad هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

با توجه به برگزاری جشنواره عمار اکران عمومی آثار برگزیده این جشنواره در بخش های مستند، داستانی، هماهنگ و انیمیشن به صورت رایگان از عصر دوشنبه در دانشکده صدا و سیما استان قم شروع شده است و تا عصر روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم نیز آثاری را به جشنواره ارسال نموده بودند و در همین رابطه آثار ارسالی دانشجویان جلسه نقد وآنالیز با حضور عوامل فراوری آثار، پژوهش گرها و برنامه ساز های سطح استان قم برگزار گردید.

در همین رابطه اثر یکی از دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان با نام سایکس پیکو با ساختار مستند آینده نگر در جلسه نقد و آنالیز با حضور عوامل فراوری و پژوهش گران سطح استان مورد نقد و آنالیز نهاده شد.

دانشکده صدا وسیما استان قم اهدای جوایز بخش بیانیه گام دوم را نیز بر عهده گرفته و بعد از ایام دهه فجر طی مراسمی به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه عصر چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.همچنین در دو سانس صبح و ظهر چهارشنبه فراوریات برگزیده دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم اکران می شوند و در انتها نیز کارگاه آموزشی با عنوان چگونه فیلم سفارشی بسازیم؟ و با حضور استاد سید مهدی میرغیاثی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 809

به "اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید