بازیگر سینما و تلویزیون شاکی خصوصی مدیر آمدنیوز شد!، هنرپیشه نقش حرمله راهی کربلا شد، کمدین خندوانه پدر شد

به گزارش مجله باهام، در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بازیگر سینما و تلویزیون شاکی خصوصی مدیر آمدنیوز شد!، هنرپیشه نقش حرمله راهی کربلا شد، کمدین خندوانه پدر شد

به گزارش خبرنگار، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره های معروف هنری برای طرفداران و دنبال نمایندگان این حوزه جذابیت های خاص خودش را دارد. شبکه های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا به وسیله این درگاه، طرفداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود آگاه شوند.

این روزها چهره های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه روز با کاربران و طرفداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه ای برقرار می نمایند.

در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه های اجتماعی در 24 ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

علیرام نورایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در واکنش به خبر دستگیری روح الله زم نوشت:

از گرفتاری هیچ کس شادمان نشدم و نخواهم شد ولی تو و زباله هایی که توسط تو چندین بار برای فحاشی ناموسی به صفحه اینستاگرامم سرازیر شدن حسابتون خیلی فرق داره!!!

شاکی خصوصیت میشم مدیر چی چی نیوز

او همچنین با انتشار پست دیگری به رفتار توهین آمیز طرفداران بحرینی در هنگام پخش سرود ملی کشورمان واکنش نشان داد و نوشت:

وقتی آب سر بالا میره...

متأسفم برای تماشاگران بحرین و تیم ملی نا محترمشون...

زنده باد ایران و ایرانی

ننگ بر بدخواهان این سرزمین

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون تصویری از جمعی از هنرمندان را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

با هنرمندان عزیز در روز دنیای عصای سفید (نابینایان) روزتان مبارک

امیر کربلایی زاده کمدین و بازیگر تئاتر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

به دنیا آمدم، اینبار در چهل سالگی پسرم خبر آمدن تو بهترین هدیه تولدم و آغاز تحول من

حسابی خودت رو آماده کن که وقتی به دنیا بیای کلی اتفاقات هیجان انگیز برای ثبت در زمان باهم داریم. همسرم سپاس که در تمام فراز و نشیب های این سالها عاشقانه در کنارم بودی و چه زیباست نام قشنگ مادر روی صورت ماه تو

شرح عکس سوم

تولدی که هنرجویان دوره چهارم آموزشگاه استنداپ کمدی برام دریافت

ممنونتونم بچه ها ایشالا که نیتتون نمره انتها ترم نبوده باشه چون در اون صورت باید کیکش حداقل سه برابر میبود

تمام کوششم رو میکنم تا شماها صد برابر بهتر از خودم در همه جای دنیا بدرخشین و خنده همراه اندیشه رو به همه مردم دنیا بخصوص مردم قدرشناس میهنمون هدیه کنید.

مردم خوبم وحامیان ومنتقدان و همه اونایی که در این سالها بهم انگیزه مفید بودن دادین ،دوستتون دارم و با دعا وانرژی شما چهل سالگی درخشانی رو ثبت خواهم کرد

انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در مختارنامه با انتشار ویدئویی از سفرش به کربلای معلی اطلاع داد و نوشت:

درود ... دوستان و همکاران گرامی، ... آخرین دقایق حضور در فرودگاه امام خمینی... ان شاءالله به سمت نجف میریم... امشب نایب الزیاره همگی شما هستم اگه خدا خواهد و قبول فرماید..

رضا کیانیان بازیگر مطرح کشورمان با انتشار تصویر نوشته ای در صفحه شخصی اش نوشت:

اغلب در یخچال ما مقداری مواد غذایی پیدا می گردد که ظاهری هوس انگیز ندارند. اما خیلی اوقات، این مواد غذایی را می توان نجات داد و در یک وعده غذایی خوشمزه از آنها استفاده کرد. به همین دلیل برنامه دنیای غذا سازمان ملل متحد به مناسبت روز دنیای غذا از آغاز کمپین اسراف نکنیم اطلاع داد.

کمپینی دنیای برای آگاهی افزایی درباره مقادیر عظیمی از مواد غذایی خوراکی که روزانه دور ریخته می گردد، عادتی که اگر بخواهیم گرسنگی را ریشه کن کنیم باید از بین برود.

مهتاب کرامتی بازیگر سینما در جدیدترین پست اینستاگرام خود نوشت:

از دنیای متفاوت اتیسم چقدر می دونی؟

افراد مبتلا به اتیسم، شاید ظاهر متفاوتی با بقیه نداشته باشن اما رفتار و احساساتشون ممکنه برای خیلیا عجیب به نظر بیاد و به همین خاطر برخورد مناسبی باهاشون نشه. اما اگه بیشتر درباره شون بدونیم و درکشون کنیم، استعدادهای شگفت انگیزی دارن که می تونه شکوفا بشه؛ ما در قبال این استعدادها مسئولیم

آرش میراحمدی کمدین و بازیگر با انتشار ویدئویی نوشت:

چی میتونه تو رو از آغاز کار و زندگی و کوشش ، مخصوصا یه کار مفید و سودآور هم برای خودت و هم اجتماع باز بداره !؟

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

در اختتامیه جشنواره فیلم کمک، استکهلم. که همگی شان، نه تنها هنرمندانی درجه یک، مستقل، فهیم و صاحب سبک اند، بلکه خوش سفرترین و همراه ترین و پرمهرترین اند. کنارشان بودن، هرلحظه اش برایم، هم خوش بود و هم آموزنده.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 555

به "بازیگر سینما و تلویزیون شاکی خصوصی مدیر آمدنیوز شد!، هنرپیشه نقش حرمله راهی کربلا شد، کمدین خندوانه پدر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سینما و تلویزیون شاکی خصوصی مدیر آمدنیوز شد!، هنرپیشه نقش حرمله راهی کربلا شد، کمدین خندوانه پدر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید