با قابلیت تازه توییتر آشنا شوید

به گزارش مجله باهام، تهران (پانا) - توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام Heads up برای بهبود معاشرت های آنلاین در اندروید و iOS است که به کاربران هنگام ورود به مکالمات پرتنش و جنجالی هشدار می دهد.

با قابلیت تازه توییتر آشنا شوید

به گزارش زومیت، به زودی ممکن است قبل از ورود به رشته مکالماتی در توییتر، با بنر هشدار آبی رنگی در بالای پاسخ های آن رشته توییت روبرو شوید. به گزارش engadget، این بنر آبی رنگ برای هشدار هنگام ورود به مکالمات پرتنش نمایش داده می گردد و پس از کلیک روی آن کاربران با پاپ آپی روبرو می شوند که جزئیات بیشتری درباره آن رشته توییت و امکان جنجالی شدن آن دراختیار آن ها قرار می دهد.

در پایین صفحه، گزینه ای با عنوان Count Me In وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد با وجود هشدار توییتر به آن مکالمه ملحق شوند. در این صفحه هشدار، چند قانون طلایی برای مکالمات آنلاین هم به کاربران یادآوری می گردد:

انسانیت را فراموش نکنیم: رعایت احترام توییتر را به فضای بهتری برای گفت وگو تبدیل می نماید. به یاد داشته باشیم که پشت هر پست یک انسان وجود دارد.

دانستن حقایق اهمیت دارد: با تمرکز بر واقعیت، قبل از هر اظهارنظری درستی آن را آنالیز کنیم.

به نظرات مختلف احترام بگذاریم: هر نظری ارزشمند است و نظرات مختلف دید افراد را توسعه می دهد.

قابلیت نو Heads Up توییتر با هدف مبارزه با اطلاع رسانی های نادرست و دادن قدرت و اختیارات بیشتر به جامعه کاربران این پلتفرم ایجاد شده اند. هشدار هنگام ورود به رشته توییت پرتنش شاید راهی برای ازبین بردن مکالمات پرتنش باشد؛ اما نمی تواند کاملا مانند قابلیت Safety Mode جلو مزاحمت های آنلاین را بگیرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره قابلیت نو توییتر برای هشدار هنگام ورود به رشته توییت های پرتنش چیست؟ آیا این قابلیت می تواند فضای بهتری برای گفت وگو در توییتر ایجاد کند؟

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1952

به "با قابلیت تازه توییتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قابلیت تازه توییتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید