برگزاری دوره توانمند سازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

به گزارش مجله باهام، دوره آموزشی توانمند سازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در روزهای 29 و 30 فروردین ماه در محل هتل داد یزد برگزار گردید.

برگزاری دوره توانمند سازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری از سری دوره های آموزشی توانمند سازی فعالان گردشگری، با حضور بیش از 100 نفر از فعالان حوزه های مختلف این صنعت برگزار گشت و طی آن مباحثی نظیر آداب معاشرت و اتیکت رسیدگی به شکایات مشتریان، عوامل نارضایتی، پوشش و لباس مناسب، انجام کار تیمی و گروهی و... برای شرکت کنندگان مطرح شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی هما خورشیدی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی برای فعالین صنعت گردشگری، در مورد کلیات این کارگاه و عملکرد موسسات آموزشی استان در سال گذشته مطالبی ارائه کرد.

این کارگاه آموزشی به طور رایگان با موضوع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و توسط موسسه آموزشی پردیس گردشگری هفت اقلیم برگزارشد و از دستاوردهای جانبی آن آشنایی با شهرستان های بافق و مهریز و دعوت از شرکت کنندگان جهت شرکت در فم تور میبد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 319

به "برگزاری دوره توانمند سازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره توانمند سازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید