برگزاری نشست تخصصی ورزش همگانی در همایش بین المللی علوم ورزشی

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در این نشست تخصصی که افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های همگانی، محمدرضا فروحی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های همگانی، مریم کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز و عضو انجمن جهانی ورزش زنان و محمد حسین قربانی مدیر پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی حضور داشتند، سخنرانی هایی در خصوص رویکردهای علمی و جدید فدراسیون ورزش های همگانی ارایه شد.

برگزاری نشست تخصصی ورزش همگانی در همایش بین المللی علوم ورزشی

افشین ملایی در این نشست با تاکید دوباره بر ضرورت توجه مضاعف به رویکرد بازاریابی اجتماعی در ورزش همگانی اضافه نمود: رویکردهای سنتی نسبت به نیازهای اصلی مخاطبان بی توجه بوده اند و از این رو باید به حرکت به سمت بازاریابی اجتماعی اقداماتی را طراحی و عملیاتی کنیم که بتواند اندکی ما را از شرایط هشدار کم تحرکی دور کند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با مشارکت پژوهشگاه علوم ورزشی نسبت به شناسایی بهتر موانع کم تحرکی اقشار مختلف جامعه اقدام گردد.

محمدرضا فروحی دیگر سخنران این نشست با تشریح اقدامات اجرا شده در حوزه ورزش شهروندی و توسعه همکاری ها با شهرداری های سراسر کشور گفت: خوشبختانه با تعامل موثری که بین فدراسیون ورزش های همگانی و وزارت کشور شروع شده به زودی شاهد تشکیل شبکه ورزش شهرداری های سراسر کشور با موضوع فدراسیون خواهیم بود.

رضا شجیع هم در سخنرانی خود به تشریح الگوی سیاستگذاری باز در ورزش همگانی پرداخت و اضافه نمود: مدل های سنتی سیاستگذاری دیگر جوابگوی نیازهای جدید نیست و مدیریت ورزش همگانی بدون سیاستگذاری باز و استفاده از ظرفیت خود مردم در فرایند سیاستگذاری امکان پذیر نیست.

شجیع اعلام کرد: امروز رویکرد حاکم در فدراسیون ورزش های همگانی در کنار بازاریابی اجتماعی این رویکرد است و به زودی تفاوت ها نسبت به گذشته آشکار خواهد شد.

لازم به ذکر است دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی از روز دوشنبه شروع شد و امروز به کار خود سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1423

به "برگزاری نشست تخصصی ورزش همگانی در همایش بین المللی علوم ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست تخصصی ورزش همگانی در همایش بین المللی علوم ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید