تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل 5a فاش شد

به گزارش مجله باهام، ساعاتی قبل یکی از افشاگران به نام جان پروسر خاطرنشان کرد که گوشی جدید گوگل پیکسل احتمالا در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) معرفی خواهد شد. این افشاگر به طور تعیین به نام این گوشی اشاره نکرده ولی در هر صورت اگر این تاریخ صحت داشته باشد، گوشی موردنظر به طور قطع گوگل پیکسل 5a خواهد بود.

تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل 5a فاش شد

روی هم رفته ماه ژوئن برای معرفی سری پیکسل 6 بسیار زود محسوب می گردد و از طرف دیگر هنوز گزارشی در خصوص عرضه سری جدید گوشی های پیکسل منتشر نشده است. البته متاسفانه جان پروسر سابقه چندان درخشانی در زمینه افشاگری ندارد. این افشاگر همچنین در یک توییت دیگر اعلام نموده که احتمالا ماه آینده میلادی نسل جدید پیکسل بادز معرفی خواهد شد.

در همین رابطه، باید بگوییم که 11 ژوئن آدینه است که معمولا گوگل در چنین روزی از گوشی های جدید خود رونمایی نمی نماید. این شرکت معمولا گوشی های خود را در اوایل هفته معرفی می نماید. به عنوان مثال، پیکسل 4a در تاریخ 3 آگوست 2020 معرفی گردید که دوشنبه بود. تمام گوشی های پیکسل که پیش از آن عرضه شده اند نیز در روز سه شنبه معرفی گردیده اند. تنها مورد غیرمعمول در این فرایند پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G است که در روز پنجشنبه از آن ها رونمایی شد.

در هر صورت احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از گوگل پیکسل 5a فاش می گردد و اگر این تاریخ صحت داشته باشد، منابع دیگری آن را تایید خواهند کرد.

  • 5 ویژگی که از گوگل پیکسل 5a انتظار داریم

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1662

به "تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل 5a فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل 5a فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید