تاکید فرماندار زرند بر تعامل همه جانبه برای اجرای طرح راهداری زمستانه

به گزارش مجله باهام، فرماندار زرند بر لزوم همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه های اجرایی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهت راهداری زمستانی تاکید نمود.

تاکید فرماندار زرند بر تعامل همه جانبه برای اجرای طرح راهداری زمستانه

جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع آنالیز مسائل و مسائل راهداری در فصل زمستان و مدیریت مصرف انرژی به ریاست سید رضا حسینی نژاد و با حضور مدیران عضو ستاد بحران شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گشت.

فرماندار زرند دراین جلسه با تشریح موقعیت حساس شهرستان زرند در سفر های زمستانی، به مدیریت مشارکتی و همکاری، هماهنگی و تعامل بین بخشی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکید و در انجام و اجرای موفقیت آمیزطرح راهداری زمستانی مؤثر دانست.

حسینی نژاد ضمن تاکید بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات مناسب زمستانی و همکاری حداکثری رانندگان با امدادگران هلال احمر، راهداران و پلیس راه تاکید نمود و از بخشداران خواست تا دهیاران با تمام امکانات در راهداری زمستانه با اداره راهداری همکاری کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در آستانه آغاز فصل سرما و افزایش روند مصرف گاز طبیعی را دارای اهمیت فراوانی دانست و از مردم و مسئولین خواست تا در مصرف انرژی خصوصا گاز در فصل سرد سال صرفه جویی کنند.

در ادامه یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان، از آمادگی لازم این اداره در طرح راهداری زمستانی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات زمستانی اطلاع داد و از تامین 200 تن نمک و تخلیه آن در 2 راهدارخانه شهرستان (راهدارخانه های مسجد حضرت اباالفضل (ع) و جرجافک) و تامین اندازه 800 تن ماسه شکسته جهت اختلاط با نمک برای انجام برف روبی و یخ زدایی مسیر ها در موقع احتیاج اطلاع داد.

او با بیان اینکه نیرو های مجرب و ماشین آلات اداره راهداری شهرستان از تاریخ 15 آذرماه امسال الی 15 فروردین ماه سال آینده، به صورت 24 ساعته و مستمردر بیش از 90 کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان خصوصاً نقاط حادثه خیز، از جمله گردنه های ده علیرضا، عیسی آباد و جرجافک در راه های اصلی و گردنه حتکن در راه روستایی حضور فعال دارند، بر لزوم همکاری شهرداری های شهرستان (زرند، یزدانشهر، خانوک، ریحانشهر)، بخشداری های مرکزی و یزدان آباد و صنایع و معادن با اداره راهداری در هنگام بروز بحران تاکید نمود.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2272

به "تاکید فرماندار زرند بر تعامل همه جانبه برای اجرای طرح راهداری زمستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرماندار زرند بر تعامل همه جانبه برای اجرای طرح راهداری زمستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید