تور ترکیه ارزان: تبیین برنامه های مشترک گردشگری بین جمهوری ترکیه و ایران

به گزارش مجله باهام، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تبیین برنامه های مشترک گردشگری بین جمهوری ترکیه و ایران صورت می پذیرد.

تور ترکیه ارزان: تبیین برنامه های مشترک گردشگری بین جمهوری ترکیه و ایران

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

احمد حمزه زاده با هیئت عالی رتبه ترکیه به ریاست فاروق علی ییلدرئم ملاقات و گفت وگو کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به قرابت فرهنگی، تاریخی و روابط برادرانه کشور و منطقه آذربایجان با جمهوری ترکیه، در این ملاقات برنامه های مشترک توسعه گردشگری مابین آنکارا و تبریز مورد آنالیز نهاده شد.

او با اشاره به تاکید فاروق علی ییلدرئم مبنی بر لزوم معرفی جامع تبریز و ایران به جوانان ترکیه گفت: در این راستا طبق تعاملات انجام گرفته در این جلسه، برنامه ملاقات و گفتگو با مدیران گردشگری و میراث فرهنگی آنکارا در دستور کار نهاده شد تا برنامه های مشترک معرفی جامع ایران و تبریز تحت نظر کارشناسان تبیین گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اضافه نمود: طبق اظهارات آقای ییلدیریم، فعالیت هنرمندان صنایع دستی در این کشور با کاهش قابل توجهی روبرو است، لذا طبق درخواست آنها برای معرفی ظرفیت هنری آذربایجان شرقی، تعاملات لازم به وسیله آژانس های مسافرتی و هتلهای ترکیه برای فروش صنایع دستی استان در این کشور انجام خواهد شد.

حمزه زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای فم تورهای جامع نقش بسزایی در آشنایی مردم ترکیه با آذربایجان شرقی خواهد داشت، اجرای مشترک این تورهای آشناسازی نیز در دستور کار نهاده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2187

به "تور ترکیه ارزان: تبیین برنامه های مشترک گردشگری بین جمهوری ترکیه و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: تبیین برنامه های مشترک گردشگری بین جمهوری ترکیه و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید