تندروان: تیمم به سپاهان احترام گذاشت، بازی برگشت در راه است

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: بسیار خوشحالم تیمم به این بلوغ رسیده که برای تیم حریف احترام زیادی قائل است.

تندروان: تیمم به سپاهان احترام گذاشت، بازی برگشت در راه است

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا تندروان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: بازی قابل احترامی برای ما بود، چون با تیمی بازی داشتیم که در صدر جدول مرحله گروهی قرار داشت. پیش از بازی امروز و با توجه به آخرین پیروزی ما مقابل سایپا، عمده کوشش ما این بود که ریکاوری روحی خوبی داشته باشیم و دچار غرور نشویم. عملکرد ما و نتیجه این بازی برای ما خوشایند بود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: در شرایط فعلی حق نداریم بیش از یک دقیقه خوشحالی کنیم، چون بازی برگشت هم مقابل سپاهان در راه است. سپاهانی ها امروز در ست سوم می توانستند برنده باشند و کار به ست چهارم کشیده گردد.

تندروان در ادامه اضافه نمود: باید روی تیم خود بیشتر کار کنیم تا بازیکن جایگزینی که وارد زمین می گردد تأثیر زیادی روی تیم ما نداشته باشد. تمام بازیکنان سپاهان باکیفیت هستند و هر بازیکنی وارد زمین شد تحت تأثیر بازی قرار نگرفت، چون آنها باکیفیت و باتجربه هستند.

وی در پایان توضیح داد: خیلی خوشحالم که امروز تیمم به سپاهان احترام گذاشت. این موضوع برای من بسیار خوشایند است که بازیکنان تیمم به این بلوغ رسیده اند که برای تیم حریف احترام زیادی قائل هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1695

به "تندروان: تیمم به سپاهان احترام گذاشت، بازی برگشت در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: تیمم به سپاهان احترام گذاشت، بازی برگشت در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید