امیری: بحرینی های کور خوانده اند و کوشش می کنیم به جام جهانی برسیم، نفت ما را سورپرایز کرد

به گزارش مجله باهام، بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از لابی ضعیف مدیران فوتبال ایران در AFC نقدی هم به این کنفدراسیون و بحرینی ها در زمینه میزبانی ها داشت.

امیری: بحرینی های کور خوانده اند و کوشش می کنیم به جام جهانی برسیم، نفت ما را سورپرایز کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از فزونی 2 بر یک این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا باید به تمام طرفداران تبریک بگویم، به خاطر دیداری که توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم. بازی سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه نفت داشتیم، چون آنها می خواستند امتیاز بگیرند. تمام تیم هایی که مقابل پرسپولیس بازی می نمایند، بسته هستند و این کار را برای ما سخت می نماید. البته نفت مقابل ما بازی خوبی انجام داد و ما را سورپرایز کرد، اما خدا را شکر با درایت و کوشش کادرفنی و بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه شادی گل او و شهریار مغانلو شبیه به شادی گل مهدی مهدوی کیا در هامبورگ و بازی مقابل یوونتوس بود، گفت: اختیار دارید؛ آقای مهدوی کیا خیلی عظیم است و ما حالا حالاها باید کوشش کنیم تا به او برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزبانی هند از گروهی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار گرفته است، گفت: قطعاً سخت است. انتظار ما این بود با توجه به نتایج خوبی که پرسپولیس در چهار دوره گذشته کسب نموده، میزبان باشیم. با این حال متأسفانه لابی ما در آسیا ضعیف است و این مسئله هم چیزی از ارزش های تیم پرسپولیس و فوتبال ایران کم نمی نماید. ما با تمام کوشش می رویم تا یک بار دیگر برای فوتبال کشور افتخار آفرینی کنیم.

امیری همچنین به عنوان بازیکن تیم ملی درباره میزبانی بحرین از دیدارهای به جامانده ایران در انتخابی جام دنیای 2022 قطر گفت: کار سختی است. در بازی رفت هم که به منامه رفتیم، آنقدر شرایط را برای ما سخت نموده بودند و حتی هنگام ورود به استادیوم، شرایط را امنیتی کردند و تمام وسایل و حتی البسه ما را گشتند. این نشان می دهد که در حال کوشش هستند تا شرایطی را فراهم نمایند که ایران به جام دنیای نرود، اما کور خوانده اند و این تیم ایران لیاقت بالایی دارد و امیدوارم همه کوشش نمایند تا به جام دنیای برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1645

به "امیری: بحرینی های کور خوانده اند و کوشش می کنیم به جام جهانی برسیم، نفت ما را سورپرایز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: بحرینی های کور خوانده اند و کوشش می کنیم به جام جهانی برسیم، نفت ما را سورپرایز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید