توجه ویژه مرکز به مشکلات بهداشتی استان خوزستان

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، علی حسین حسین زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای سلامت خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: باید در خصوص مشکلات کشتارگاه بهبهان جلسه ای با پیگیری رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان و حضور استاندار و مدیران مربوطه در این شهرستان برگزار کرد تا پس از گذشت 10 سال شاهد اتخاذ تصمیم ویژه ای در خصوص این کشتارگاه باشیم.

توجه ویژه مرکز به مشکلات بهداشتی استان خوزستان

وی اضافه نمود: برخی مشکلات مطرح گردیده در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان بهبهان، باید در حوزه فرمانداری این شهرستان مورد پیگیری قرار گیرد از این رو تقاضا می گردد در جلسات شورای سلامت که قرار است مشکلات شهرستان ها مطرح شوند، فرمانداران و شهرداران این شهرستان ها نیز به جلسه دعوت شوند.

حسین زاده با بیان اینکه باید اعتبارات ویژه ای برای حوزه آموزش های بهداشتی در نظر گرفت تا اقدامات مد نظر به نتیجه برسند، اعلام کرد: چندی پیش شاهد حضور معاون دکتر نوبخت در استان خوزستان بودیم که طی جلسه ای 5 کمیته برای مسائل استان طراحی و تشکیل شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از کمیته ها به مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان مرتبط می شد، گفت: مصوبات این کمیته ها در حال نهایی شدن است و امیدوار هستیم با توجه به قول هایی که در مرکز داده گردیده، شاهد توجه ویژه ای به خوزستان در خصوص رفع کردن مشکلات بهداشتی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 17

به "توجه ویژه مرکز به مشکلات بهداشتی استان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه مرکز به مشکلات بهداشتی استان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید