توزیع یارانه خودرو در هفته نو ، یکی خودرو بخر 2 تا ببر!

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، پژو 207 دستی معادل 136 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار، پژو پارس (TU5) 162 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار و پژو پارس بنزینی 134 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار. این لیستی از رانتی است که قرار است در هفته تازه بزرگترین خودروساز دولتی کشور توزیع کند.

توزیع یارانه خودرو در هفته نو ، یکی خودرو بخر 2 تا ببر!

با وجود زیان ده بودن خودروسازان و ادعای بهبود اوضاع بازار به وسیله دولتمردان همچنان خودروسازان اصرار دارند که به تعدادی خاص خودروهایی مقرون به صرفه تر از بازار بفروشند.

تغییر دولت، وعده فراوری سه میلیون خودرو در سال و کاهش قیمت خودرو هیچ کدام مانع از تداوم طرح فروش فوق العاده خودروسازان نشده و در هفته تازه قرار است مجددا رانت توزیع گردد.

حراج محصولات ایران خودرو در قالب بیست و دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات این شرکت با عرضه سه محصول پرمتقاضی از یکشنبه بیست و یکم شهریو به مدت سه روز اجرایی می گردد.

در این مرحله از فروش فوق العاده، سه محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پارس TU5 و پارس بنزینی عرضه می گردد.

اکنون قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای برای مصرف کننده نهایی 216 میلیون تومان و 263 هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار 352 میلیون تومان عرضه می گردد. قیمت کارخانه ای پژو پارس TU5، اکنون 145 میلیون و 795 هزار تومان و قیمت این محصول در بازار 307 میلیون تومان است.

بعلاوه ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود 140 میلیون و 273 هزار تومان به فروش می رساند. قیمت این محصول در بازار 274 میلیون تومان است.

بدین ترتیب حتی در بعضی خودروها ممکن است مقدار رانت به میزان کل پول نقدی باشد که فروشنده پرداخت می نماید.

جزئیات بیشتر درباره این طرح را در گزارش حراج محصولات ایران خودرو بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1897

به "توزیع یارانه خودرو در هفته نو ، یکی خودرو بخر 2 تا ببر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع یارانه خودرو در هفته نو ، یکی خودرو بخر 2 تا ببر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید