ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار تهران گفت: ثبت نام حضوری از داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران در ساختمان شماره 2 مصلای تهران واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی انجام می شود.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عیسی فرهادی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا های شهر از فردا (20 اسفندماه) گفت: ثبت نام به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه نشانی سامانه ثبت نام انتخابات شورای شهر در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی فرمانداری، استانداری تهران و وزارت کشور بارگذاری شده است، افزود: داوطلبان می توانند از طریق این سامانه مدارک خود را بارگذاری کنند.

فرماندار تهران با بیان اینکه افرادی که به صورت الکترونیکی ثبت نام می کنند نیاز به حضور در ستاد انتخابات ندارند، گفت: شکل دوم ثبت نام نیز به صورت حضوری است که در ساختمان شماره 2 مصلای تهران واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی انجام می شود.

فرهادی گفت: از فردا 8 صبح کاربران ما در مصلای تهران آماده هستند تا از داوطلبان ثبت نام کنند. ثبت نام حضوی مقداری زمان بر است چراکه کاربران باید مدارک افراد را کنترل کنند.

وی افزود: اطلاعات افرادی هم که از خانه ثبت نام می شوند، رصد می شود تا اگر نواقصی بود، برطرف شود. بالغ بر 200 نفر کاربر، نیروی پشتیبان و تدارکات در این انتخابات به فرمانداری یاری رسانی می کنند.

فرماندار تهران افزود: توصیه می کنیم افرادی که موبایلی و الکترونیکی ثبت نام می کنند، مدارک واقعی و بدون نقص ارائه کنند تا مسئله ای ایجاد نشود. افرادی هم که تمایل به ثبت نام حضوری دارند برای جلوگیری از ازدحام، کار خود را به روز های آخر نیندازند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1644

به "ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید