جدیدترین گوشی میان رده نوکیا

به گزارش مجله باهام، تا به امروز شایعات زیادی درباره جدیدترین گوشی میان رده نوکیا که گفته می گردد Nokia G50 5G نام دارد، منتشر شده است، اما اخیراً یک افشاکننده سرشناس دنیای فناوری توانسته به اطلاعاتی از مشخصات اصلی این گوشی دست یابد که می تواند پیش از رونمایی رسمی ما را با Nokia G50 5G آشنا سازد. با توجه به این درز اطلاعات ما اکنون می دانیم که این گوشی میان رده از صفحه نمایش 6.82 اینچی و چیپست Snapdragon 480 بهره می برد.

جدیدترین گوشی میان رده نوکیا

به گزارش خبرنگاران، بر اساس شایعات موجود، گوشی هوشمند Nokia G50 5G به احتمال بسیار زیاد در ماه میلادی جاری (سپتامبر) معرفی خواهد شد. پیش از این ما به وسیله وبسایت فناوری آلمانی زبان Winfuture.de توانسته بودیم به بعضی مشخصات اصلی این گوشی و البته شماری تصاویر رندر، دست یابیم اما این اطلاعات تا ماه اگوست معتبر بود و از آن موقع دیگر اطلاعاتی قابل اعتمادی درباره Nokia G50 5G منتشر نشد. اما اکنون به لطف اطلاعاتی که رولان کواندت Roland Quandt، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، منتشر نموده است، ما با مشخصات و ویژگی های بیشتری از گوشی نو و میان رده نوکیا روبرو هستیم که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.

مشخصات گوشی Nokia G50 5G

بنا به گزارش رولان کواندت، گوشی هوشمند Nokia G50 5G از یک صفحه نمایش 6.82 اینچی ISP است که رزولوشن Full HD+ را در 720 در 1640 پیکسل ارائه می دهد. این گزارش اطلاعاتی فراتر از این درباره این صفحه نمایش ارائه نمی دهد و برای مثال ما نمی دانیم که این نمایشگر وضوح چند هرتز را ارائه می دهد. در ادامه این گزارش آمده است که گوشی نو نوکیا از چیپست Snapdragon 480 در زیر کاپوت خود بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد که این چیپست با با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و این گوشی در همین یک پیکربندی عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Nokia G50 5G برای عکس های سلفی، از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. ماژول دوربین پشتی آن هم دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین این دستگاه از ضبط ویدئوی 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. G50 5G با سیستم عامل اندروید 11 از پیش نصب شده، عرضه می گردد و 2 سال ارتقاء نرم افزاری و 3 سال به روز رسانی امنیتی را دریافت می نماید. این گوشی از باتری 4850 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می نماید و ویژگی های دیگری مانند Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0، NFC، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری صدا و اسکنر اثر انگشت را در کنار خود ارائه می دهد. ضخامت گوشی هوشمند میان رده نوکیا 8.85 میلی متر و وزن آن هم 190 گرم است.

قیمت و در دسترس بودن Nokia G50 5G

بر اساس گزارش رولان کواندت، گوشی هوشمند Nokia G50 5G از برچسب قیمتی بین 259 تا 269 یورو برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، همانگونه که در تصاویر رندر منتشر شده مشاهده می گردد، این گوشی نو در رنگ های آبی اقیانوسی و Midnight Sun راهی بازارها خواهد شد. گفته می گردد گوشی هوشمند Nokia G50 5G با گارانتی دو ساله به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی به احتمال زیاد در ماه جاری میلادی (سپتامبر) عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن در دست نیست.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1900

به "جدیدترین گوشی میان رده نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی میان رده نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید